Hg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Burde man kunne kalde sig selv for student efter en gennemført HG uddannelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.121 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

MLT

Hej de damer 
Nu har jeg hørt fra mange, at de ikke mener, at man bør blive student, når man har gennemført en HG uddannelse. Hvad er jeres mening om det, og begrund gerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Den lykkelige

Jeg har en HG.. jeg fik hue og kørte i vogn osv.. MEN fik bare så mange gange smidt i hovedet at man altså IKKE var student.. Så tror jeg ikke.. det vist kun hhx og gym.

Anmeld

15. juni 2011

Hvem?

Hej de damer 
Nu har jeg hørt fra mange, at de ikke mener, at man bør blive student, når man har gennemført en HG uddannelse. Hvad er jeres mening om det, og begrund gerne!

HG er et grundforløb ,der giver adgang til elevvpladser, den giver ikke adgang til videregående uddannelser, derfor er det ikke en studenter-uddannelse.

Hilsen en HG'er - årgang 04

Anmeld

15. juni 2011

Mutti2B

Studentereksamen = student

Anmeld

15. juni 2011

Den lykkelige

SanneBoe skriver:

HG er et grundforløn ,der giver adgang til elevvpladser, den giver ikke adgang til videregående uddannelser, derfor er det ikke en studenter-uddannelse.

Hilsen en HG - årgang 04

Jeg kom da ind på pædagogseminarium med den..  

Anmeld

15. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Man bliver vel ikke student, men jeg synes det er fint at man fejrer det på samme facon/lige så meget som enhver anden boglig grunduddannelse. 

Anmeld

15. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Den lykkelige skriver:

Jeg kom da ind på pædagogseminarium med den..  

Så var du heldig. Den var ikke nok til at jeg kunne komme ind  Men det er ok, for er glad for jeg ikke gik den vej alligevel. 

Men ja, man kan godt blive optaget med den i kvote 2. 

Anmeld

15. juni 2011

maria87

fatter slet ikke det der i snakker om...

her d. 22 skal jeg til min sidste eksamen, og lige bagefter får jeg STUDENTER HUE på fordi jeg er blevet student...

og der bliver resten af HG også studenter... ????!!!

Anmeld

15. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Man er student når man har taget en studentereksamen - heraf ordet student

Anmeld

15. juni 2011

MLT

SanneBoe skriver:

HG er et grundforløb ,der giver adgang til elevvpladser, den giver ikke adgang til videregående uddannelser, derfor er det ikke en studenter-uddannelse.

Hilsen en HG'er - årgang 04

Hvorfor får man så studenterhue, og får afvide, at man bliver student?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.