WishForaMiracle skriver:
Hej Piger.
Jeg har længe tænkt på hvor fantastisk det bliver når man endelig kan kalde sig for mor.
Hvordan havde i det da jeres nyfødte blev lagt op til jer for første gang? er glæden virkelig så ubeskrivelig at man slet ikke kan sætte ord på? kan man overhovedet forberede sig på glæden og det at blive mor?
Fra Michelle
Det er lidt svært at svare på, synes jeg.
Jeg blev sat igang 34+4 pga. svær svangerskabsforgiftning og lå i 19 timer. Pga. manglende udvikling endte det i AKS, hvor jeg lå og kastede op imens.
Det var en utroligt hård omgang og jeg fik kun lige stukket Albert op på skulderen, da han selv havde det lidt skidt og skulle videre til Neonatal og børnelægerne.
Da han blev lagt op på skulderen, var det meget surrealistisk. Jeg var på én gang:
- fuldstændigt paf over mit og kærestens lille væsen
- totalt forelsket i mit barn allerede
- fuldstændigt udkørt og havde svært ved at ænse, de ting, der skete omkring mig.
Da jeg blev kørt ud på opvågningen, lå jeg der noget timer og blev efterfølgende kørt på intensiv afd., hvor jeg lå uden mit barn.
Dét var svært! Da jeg var udhvilet, lavede jeg stort set ikke andet end at græde, fordi jeg syntes at det var skrækkeligt, at han lå dér helt alene i en kuvøse.
Jeg synes, at kærligheden og forelskelsen rullede ind over mig - havde meget svært ved at rumme det. 
Anmeld