Hvor sent i graviditeten må man flyve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

Skal på ferie når jeg er 34+0. Vi skulle egentlig køre derned, men nu spørger min far om vi ikke hellere skal flyve, så jeg ikke skal sidde den lange vej i bilen.. Må jeg det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

132319

Anonym skriver:

Skal på ferie når jeg er 34+0. Vi skulle egentlig køre derned, men nu spørger min far om vi ikke hellere skal flyve, så jeg ikke skal sidde den lange vej i bilen.. Må jeg det?

Jep, du må flyve til 36+0 

Anmeld

15. juni 2011

DenLykkelige

Jeg tror ihvertfald du skal spørge flyselskabet.. For det er langt fra alle som vil have højgravide ombord

Anmeld

15. juni 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Det er lidt forskelligt afhængigt af luftfartsselskab, så jeg ville da lige undersøge det pågældende selskab og sikre mig, at jeg kunne blive lukket ombord

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Vi skal "kun" til paris.. Jeg må prøve at tjekke om der er nogle flyselskaber der vil have mig med så

Anmeld

15. juni 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Vi skal "kun" til paris.. Jeg må prøve at tjekke om der er nogle flyselskaber der vil have mig med så

Ja, gør det... Just in case

Anmeld

15. juni 2011

132319

Jeg tror ihvertfald du skal spørge flyselskabet.. For det er langt fra alle som vil have højgravide ombord

Højgravid er man jo først fra 37+0 

TS, hvilket selskab skal I flyve med? Jeg fløj til og fra Karup som godt nok ikke er helt så langt og da jeg fløj hjem var jeg 36+2. Der var ingen problemer 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Højgravid er man jo først fra 37+0 

TS, hvilket selskab skal I flyve med? Jeg fløj til og fra Karup som godt nok ikke er helt så langt og da jeg fløj hjem var jeg 36+2. Der var ingen problemer 

Jamen bare det flyselskab vi kan finde? :p

Vi har ikke bestilt endnu, det var bare min far der bad mig undersøge det, for min egen skyld. Vil da også tusind gange hellere flyve, end at køre..

Anmeld

15. juni 2011

132319

Anonym skriver:

Jamen bare det flyselskab vi kan finde? :p

Vi har ikke bestilt endnu, det var bare min far der bad mig undersøge det, for min egen skyld. Vil da også tusind gange hellere flyve, end at køre..

Det forstår jeg sørme godt 

Jeg er ret sikker på at de fleste selskaber siger 36+0, sådan er det i hvert fald hos SAS og Norwiegan 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Det forstår jeg sørme godt 

Jeg er ret sikker på at de fleste selskaber siger 36+0, sådan er det i hvert fald hos SAS og Norwiegan 

Nice så kan jeg lige nå det! Topdollar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.