Jeg har meldt min nabo..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Man kan bortviser ham fra adressen i op til 4 uger med øjeblikkelig virkning.

Du kan skrive til mig hvis du vil vide mere det kan være det er Info din nabo måske gerne vil have

Kh Jo
- som siger til at du reagerede

Det er vidst desværre hans lejlighed, og hun "bor" der bare..

- men synes det er frygteligt at man kan behandle andre sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Rsa

Vu har oplevet det samme med vores underbo, det endte så også med, at vi blev vidner til vold - vidnede i retten, da vores underbo ikke ønskde at melde hendes kæreste. Det gav ham 3 måneders (kan ikke huske hvad betinget og ubetinget er), men han kom ind at sidde i 3 måneder...

Trods det, er de stadig sammen og det sker gentagende gange i perioder...

'Heldigvis' er de så rykket hjem til ham, så vi hører et ikke mere. Synes dete r enormt ubehageligt, især når der er børn her i lejligheden!

Men bliv ved, det kan være at du kan gøre en forskel!

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Ja, garanteret Men de ved heldigvis ikke hvem jeg er, og regner da stærkt med at politiet holder mig anonym, når jeg har bedt om det!

Men det er også hendes valg at blive hos ham, jeg gider bare ikke blive vækket om natten, ved at han kaster hende rundt derinde, og ligge og høre på hendes hyleri de næste mange timer :s

Kan jeg sørme godt forstå...og bliv bare ved, så kan det da være han bliver træt af det til sidst..

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Vu har oplevet det samme med vores underbo, det endte så også med, at vi blev vidner til vold - vidnede i retten, da vores underbo ikke ønskde at melde hendes kæreste. Det gav ham 3 måneders (kan ikke huske hvad betinget og ubetinget er), men han kom ind at sidde i 3 måneder...

Trods det, er de stadig sammen og det sker gentagende gange i perioder...

'Heldigvis' er de så rykket hjem til ham, så vi hører et ikke mere. Synes dete r enormt ubehageligt, især når der er børn her i lejligheden!

Men bliv ved, det kan være at du kan gøre en forskel!

Ja, det er frygteligt at høre på. Og utroligt at han gør det så åbenlyst, jeg er sikker på at alle i ejendommen kan høre når det sker :s

Anmeld

15. juni 2011

twinny

godt gjort...

Anmeld

15. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

.. til politiet.

Jeg har tidligere skrevet herinde, og søgt råd om, hvad jeg skulle gøre, fordi jeg har overhørt min nabo tæske sin kæreste.

Lørdag nat vågnede jeg ved at den var gal derinde igen, og ringede til politiet, og meldte ham. De var her i løbet af 5 min med udrykning og det hele.. 

Bare ærgerligt at politiet ikke kan gøre så meget i sådanne sager 

Så har du i hvert fald også gjort det du kunne gøre, hvilket alle burde! Man kan i hvert fald håbe at det hjælper bare en smule at han nu ved at der bliver holdt øje med ham!

Anmeld

15. juni 2011

Levi&LilysMor

Sådan , du turde da i det mindste gøre det, hvor mange andre bare havde ladet det gå forbi ...

Anmeld

15. juni 2011

Mi

Godt du ringede til politiet. Desværre sker det ofte at kvinderne så ikke vil melde manden, og så kan politiet jo ikke gøre så meget. Men det er jo ikke noget du skal vurdere, så godt du ringede

Anmeld

15. juni 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Det er vidst desværre hans lejlighed, og hun "bor" der bare..

- men synes det er frygteligt at man kan behandle andre sådan

Hvis hun har folkeregisteradresse på stedet, kan man stadig godt gøre det, uanset om han ejer lejligheden eller ej.

Anmeld

15. juni 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

.. til politiet.

Jeg har tidligere skrevet herinde, og søgt råd om, hvad jeg skulle gøre, fordi jeg har overhørt min nabo tæske sin kæreste.

Lørdag nat vågnede jeg ved at den var gal derinde igen, og ringede til politiet, og meldte ham. De var her i løbet af 5 min med udrykning og det hele.. 

Bare ærgerligt at politiet ikke kan gøre så meget i sådanne sager 

gid der var flere af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.