Jeg har meldt min nabo..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

.. til politiet.

Jeg har tidligere skrevet herinde, og søgt råd om, hvad jeg skulle gøre, fordi jeg har overhørt min nabo tæske sin kæreste.

Lørdag nat vågnede jeg ved at den var gal derinde igen, og ringede til politiet, og meldte ham. De var her i løbet af 5 min med udrykning og det hele.. 

Bare ærgerligt at politiet ikke kan gøre så meget i sådanne sager 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

.. til politiet.

Jeg har tidligere skrevet herinde, og søgt råd om, hvad jeg skulle gøre, fordi jeg har overhørt min nabo tæske sin kæreste.

Lørdag nat vågnede jeg ved at den var gal derinde igen, og ringede til politiet, og meldte ham. De var her i løbet af 5 min med udrykning og det hele.. 

Anmeld

15. juni 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

.. til politiet.

Godt at du gjorde noget!

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

.. til politiet.

Næ...hvis ikke hun vil melde ham så sker der intet og selvom hun gør det, er det alligevel ikke sikkert...men er hun sammen med ham, så tror jeg ikke der sker mere....desværre...

Anmeld

15. juni 2011

Nynne88

Man skal altid gøre sådan noget - også næste gang det sker!!

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Nynne88 skriver:

Man skal altid gøre sådan noget - også næste gang det sker!!

Har jeg bestemt også tænkt mig!

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Næ...hvis ikke hun vil melde ham så sker der intet og selvom hun gør det, er det alligevel ikke sikkert...men er hun sammen med ham, så tror jeg ikke der sker mere....desværre...

Nej, desværre.. Men gør melder det til politiet hvis det sker igen. 

Håber bare han har fået sig en forskrækkelse i lørdags..

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nej, desværre.. Men gør melder det til politiet hvis det sker igen. 

Håber bare han har fået sig en forskrækkelse i lørdags..

Jeg synes det er fint du melder det...men de ender nok med begge to at være irriteret på dig...hun "vælger" jo at blive hos ham og leve med det....bare man kunne tvinge folk væk..

Anmeld

15. juni 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

.. til politiet.

Man kan bortviser ham fra adressen i op til 4 uger med øjeblikkelig virkning.

Du kan skrive til mig hvis du vil vide mere det kan være det er Info din nabo måske gerne vil have

Kh Jo
- som siger til at du reagerede

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg synes det er fint du melder det...men de ender nok med begge to at være irriteret på dig...hun "vælger" jo at blive hos ham og leve med det....bare man kunne tvinge folk væk..

Ja, garanteret Men de ved heldigvis ikke hvem jeg er, og regner da stærkt med at politiet holder mig anonym, når jeg har bedt om det!

Men det er også hendes valg at blive hos ham, jeg gider bare ikke blive vækket om natten, ved at han kaster hende rundt derinde, og ligge og høre på hendes hyleri de næste mange timer :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.