Halvhøj huleseng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Luka var 2 år og 8 mdr., da han fik sådan en seng. Jeg var nervøs for, at han ville gå ud af den om natten og falde ned. Men det er aldrig sket. Jeg har enda sagt til ham, at han om natten bare skal komme ind til os i stedet for, at råbe efter mig.

Lina har stadigvæk sin tremmeseng og elsker den. Tænker ikke, at hun skal have en før om 8-10 mdr.

Håber, at Alexander bliver glad for sin. Måske det var en ide, at sætte en ekstra sengehest på den. Det mener jeg, at man kan købe.

Syntes nu sengehesten er rimelig høj   Alexander er pludselig panisk bange for sin tremmeseng   underligt , i nat sov han på en madras på gulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Fam. Madsen

Muffi<3 skriver:

Lige præcis , et stort dejligt stykke legetøj , og så er den praktisk også

kan kun give dig ret...

Anmeld

15. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Muffi<3 skriver:

Syntes nu sengehesten er rimelig høj   Alexander er pludselig panisk bange for sin tremmeseng   underligt , i nat sov han på en madras på gulvet

Den er også rimelig høj og de kan ikke falde ud af sengen. Mærkeligt, at han lige pludselig har fået det sådan med tremmesengen. Spændende hvad han siger til den når den kommer hjem

Anmeld

15. juni 2011

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Den er også rimelig høj og de kan ikke falde ud af sengen. Mærkeligt, at han lige pludselig har fået det sådan med tremmesengen. Spændende hvad han siger til den når den kommer hjem

Han vil heller ikke lægge i barnevognen mere   Det startede i går og der startede han også med at sove inde i vuggestuen i køjeseng så måske det er derfor

Anmeld

15. juni 2011

MoarHvidovre

Muffi<3 skriver:

Han vil heller ikke lægge i barnevognen mere   Det startede i går og der startede han også med at sove inde i vuggestuen i køjeseng så måske det er derfor

Det kan godt have noget med det, at gøre. Da Luka kom på madras i vs, så ville han heller ikke sove i sin barnevogn mere, men sagde ikke noget til tremmesengen.

Lina ligger også på madras, men hun elsker sin barnevogn herhjemme.

Anmeld

15. juni 2011

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Det kan godt have noget med det, at gøre. Da Luka kom på madras i vs, så ville han heller ikke sove i sin barnevogn mere, men sagde ikke noget til tremmesengen.

Lina ligger også på madras, men hun elsker sin barnevogn herhjemme.

irriterende kan godt lide han sover ude , men i dag blev han fuldstændig hysterisk   Må prøve igen i weekenden

Anmeld

15. juni 2011

MoarHvidovre

Muffi<3 skriver:

irriterende kan godt lide han sover ude , men i dag blev han fuldstændig hysterisk   Må prøve igen i weekenden

Håber det bare er en fase et par dage, så han kan komme ud i den friske luft og sove igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.