Halvhøj huleseng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Lady Marion <3

Hvor gamle var jeres børn da de fik sådan en ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Fam. Madsen

Muffi<3 skriver:

marcus fik en da han blev 3 år.

Anmeld

15. juni 2011

Lady Marion <3

Fam. Madsen skriver:

marcus fik en da han blev 3 år.

Ok har lige bestilt en til Alexander som blev 2 i April ,, Men tænker han skal sove nedenunder på gulvet på en madras til at starte med ??

Anmeld

15. juni 2011

Fam. Madsen

Muffi<3 skriver:

Ok har lige bestilt en til Alexander som blev 2 i April ,, Men tænker han skal sove nedenunder på gulvet på en madras til at starte med ??

Det tror jeg er en god ide.. marcus kom over i hans 3 mdr. før han blev 3.. han har simpelhen ikke været parat til og komme fra hans tremmeseng før.. ville ellers gerne men han elskede sin tremmeseng og blev dybt ulykkelig når han ikke blev puttet i den.

Anmeld

15. juni 2011

Lady Marion <3

Fam. Madsen skriver:

Det tror jeg er en god ide.. marcus kom over i hans 3 mdr. før han blev 3.. han har simpelhen ikke været parat til og komme fra hans tremmeseng før.. ville ellers gerne men han elskede sin tremmeseng og blev dybt ulykkelig når han ikke blev puttet i den.

Alexander virker pludselig klaustrofobisk overfor sin tremmeseng , så den må ud af billedet nu   og hulesengen virker bare så spændende ..

Anmeld

15. juni 2011

1000Ben

Muffi<3 skriver:

Lucas var 3 år da han fik en og det fungerer fint ) Var lidt nervøs for at han ville falde ned i starten, men selv hvis han vågner om natten og kommer ind til os, går det fint med at komme ned selv )

Anmeld

15. juni 2011

Lady Marion <3

Stefanie8 skriver:

Lucas var 3 år da han fik en og det fungerer fint ) Var lidt nervøs for at han ville falde ned i starten, men selv hvis han vågner om natten og kommer ind til os, går det fint med at komme ned selv )

Tror vi strækker den et par mdr før end han får lov at sove oppe

Anmeld

15. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var 2 år og 8 mdr., da han fik sådan en seng. Jeg var nervøs for, at han ville gå ud af den om natten og falde ned. Men det er aldrig sket. Jeg har enda sagt til ham, at han om natten bare skal komme ind til os i stedet for, at råbe efter mig.

Lina har stadigvæk sin tremmeseng og elsker den. Tænker ikke, at hun skal have en før om 8-10 mdr.

Håber, at Alexander bliver glad for sin. Måske det var en ide, at sætte en ekstra sengehest på den. Det mener jeg, at man kan købe.

Anmeld

15. juni 2011

Fam. Madsen

Muffi<3 skriver:

Alexander virker pludselig klaustrofobisk overfor sin tremmeseng , så den må ud af billedet nu   og hulesengen virker bare så spændende ..

puha ja så er det med at få ham over i en anden seng.. 

ja marcus har bare så meget glæde af sin seng. nu er det jo ikke kun en seng... men også noget han kan lege med 

Anmeld

15. juni 2011

Lady Marion <3

Fam. Madsen skriver:

puha ja så er det med at få ham over i en anden seng.. 

ja marcus har bare så meget glæde af sin seng. nu er det jo ikke kun en seng... men også noget han kan lege med 

Lige præcis , et stort dejligt stykke legetøj , og så er den praktisk også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.