Omg!!! hmpf!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Anonym trådstarter

hiili skriver:

Det var da det groveste jeg længe har hørt. Uanset reglerne, ville jeg ikke drømme om at tage vådt tøj ned.. og slet ikke smide det i affaldskontaineren..

Har du mulighed for at tage det med op i lejl? Vi har en altan, så jeg hænger vores ud der. Vi har ingen regler her om vasketøj, men der er lavet 2 små tørrerum man kan bruge og her anbefaler de at man selv har en hængelås med og låser, da der åbenbart er problemer med at tøj ind i mellem "forsvinder".

Jeg synes godt du kan ligge på "lur" eller klag..

Vi kan ikke tørre det i lejligheden grundet astma og skimmelsvamp (er dog væk nu, men skal ikke fremprovokere det igen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Clisolka

Yes! Her i vores blokke er der også forsvundet meget tøj igennem årene, dog ikke mit, for jeg valgte at få egen vaskemaskine da jeg flyttede ind... Kunne godt huske hvordan det var med vasketider og stjålet tøj da jeg boede på kollegie 

Vi har dog mulighed for at tørre det på altanen, hvis nu vaskemaskinen herhjemme skulle stå af en dag  

Men man tør jo dårligt sige noget 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Frk_Dylan<3 skriver:

Vi har ikke tørre rum i vores kælder, så det problem får vi heldigvis ikke.. Men folk i den her bygning er ligeglade med at maskinerne er reseveret, og det er virkelig noget der kan få mit pis i kog.. Det erjo ikke for sjov at jeg resevere vasketider.. :/

Jeg synes helt ærligt at du skal gå til jeres udlejer med det, for det kan ikke være rigtigt at folk skal smide hinandens tøj ud.. Man kan ligge det på et bord, men ikke andre steder!!

Her kan vi ikke reservere vaskemaskiner, men jeg ved UDEN AT VÆRE RASICST at tirsdag, onsdag og søndag, kommer familierne til de tyrkiske familier der bor her og vasker fra 09.00 til ca. 20.00 er ALT optaget..

Anmeld

15. juni 2011

Tvillingemor80

Vi har også fællesvaskekælder.. og hvis man ikke henter sit tøj i samme sek. som maskinen stopper så ryger folk helt op i det røde felt.. jeg synes det er så trals vi ikke kan havde lidt forståelse for hinanden  og NEJ jeg synes ikke du overreagere ..

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Her kan vi ikke reservere vaskemaskiner, men jeg ved UDEN AT VÆRE RASICST at tirsdag, onsdag og søndag, kommer familierne til de tyrkiske familier der bor her og vasker fra 09.00 til ca. 20.00 er ALT optaget..

Amen goddag jeg var blevet tosset!!

Jeg finder mig bare ikke i noget som helst, har tit ringet efter politiet fordi de andre beboer irritere mig max og aldrig tager hensyn til andre!!

Hader at bo i lejlighed

Jeg synes altså at du skal gå til jeres udlejer, så må han sætte noget system op, så man ikke kan vaske HELE dagen, og regler for tørrerummet ville være en super god ide hos jer...

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

BB78 skriver:

Yes! Her i vores blokke er der også forsvundet meget tøj igennem årene, dog ikke mit, for jeg valgte at få egen vaskemaskine da jeg flyttede ind... Kunne godt huske hvordan det var med vasketider og stjålet tøj da jeg boede på kollegie 

Vi har dog mulighed for at tørre det på altanen, hvis nu vaskemaskinen herhjemme skulle stå af en dag  

Men man tør jo dårligt sige noget 

Jeg tør INTET sige til de tyrkiske familier.. Fordi går man imod dem, så hader man dem.. Det tror de her - jeg er så bange for nogen af dem, så når jeg er alene hjemme har jeg et bat stående.. Og nej jeg bruger det ikke - men har været ved en gang..Havde sagt til en af kvinderne at hun skulle køre langsomt op af vejen da der legede børn.. To timer senere stod hendes mand og en bror/fætter/ven you name it, og ville ind i lejligheden - var så bange jeg ringede til min mand som kom så hurtig han kunne.. Bad ham gå, da vores barn sov og jeg ikke ville snakke med ham - DET SKAL MAN SÅ IKKE SIGE!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.