Omg!!! hmpf!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg bor i en lejlighed med min mand og fælles barn, her har vi et såkaldt fælles tørrerum - SUPER FEDT!, men der er en regl der hedder "Dit tøj på hænge der MAX 24 timer" - og det er her jeg går amok.. Jeg hængte tøj ned igår kl. 21 og vi er alle enige om at der endnu IKKE er gået 24 timer, ikke? Jeg går ned efter jeg kommer fra arbejde og ser at en eller anden IDIOT har taget mit tøj ned - MIT VÅDE TØJ!.. det er sket før, men må vaske forfra nu.. Årh!.. På et tidspunkt havde jeg hængt sengetøj ned og hentede det ca. 32 timer efter, så er det okay at fjerne det, men her havde personen smidt det i vores affaldscontainer?!?! WTF!!Andre der har fælles og opdaget noget lignende?? Hvad gjorde i?? Overvejer at ligge på lur en dag, og se hvem der gør det!!..Mvh Sherlock!Ps. Overreagere jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg bor i en lejlighed med min mand og fælles barn, her har vi et såkaldt fælles tørrerum - SUPER FEDT!, men der er en regl der hedder "Dit tøj på hænge der MAX 24 timer" - og det er her jeg går amok.. Jeg hængte tøj ned igår kl. 21 og vi er alle enige om at der endnu IKKE er gået 24 timer, ikke? Jeg går ned efter jeg kommer fra arbejde og ser at en eller anden IDIOT har taget mit tøj ned - MIT VÅDE TØJ!.. det er sket før, men må vaske forfra nu.. Årh!.. På et tidspunkt havde jeg hængt sengetøj ned og hentede det ca. 32 timer efter, så er det okay at fjerne det, men her havde personen smidt det i vores affaldscontainer?!?! WTF!!Andre der har fælles og opdaget noget lignende?? Hvad gjorde i?? Overvejer at ligge på lur en dag, og se hvem der gør det!!..Mvh Sherlock!Ps. Overreagere jeg??

Jeg ville gøre det som du siger. Holde øje og så hive fat i vedkommende. Og måske give igen af samme skuffe??? 

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Vi har ikke tørre rum i vores kælder, så det problem får vi heldigvis ikke.. Men folk i den her bygning er ligeglade med at maskinerne er reseveret, og det er virkelig noget der kan få mit pis i kog.. Det erjo ikke for sjov at jeg resevere vasketider.. :/

Jeg synes helt ærligt at du skal gå til jeres udlejer med det, for det kan ikke være rigtigt at folk skal smide hinandens tøj ud.. Man kan ligge det på et bord, men ikke andre steder!!

Anmeld

15. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Yeaps jeg oplevede det HVER gang jeg havde noget i tørretumbleren, så kom jeg ned og det var stadigvæk vådt  så den ene dag stilte jeg mig i mit kælderrum og ventede for at se om der var nogle der gik ind og rykkede mit tøj ud deres ind også mit ind når deres var færdig og ganske rigtig.. jeg F L I P P E D E roden skråt 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Vi kan ikke tørre i lejligheden da vi har kæmpet med skimmelsvamp og vores barn har astma

Anmeld

15. juni 2011

hiili

Det var da det groveste jeg længe har hørt. Uanset reglerne, ville jeg ikke drømme om at tage vådt tøj ned.. og slet ikke smide det i affaldskontaineren..

Har du mulighed for at tage det med op i lejl? Vi har en altan, så jeg hænger vores ud der. Vi har ingen regler her om vasketøj, men der er lavet 2 små tørrerum man kan bruge og her anbefaler de at man selv har en hængelås med og låser, da der åbenbart er problemer med at tøj ind i mellem "forsvinder".

Jeg synes godt du kan ligge på "lur" eller klag..

Anmeld

15. juni 2011

AndreasMor84

Det er bare skide irriterende altså.... vi har tit oplevet at få stjålet tøj også - især badehåndklæder.. PISSE irriterende... Efter en meget meget sur seddel, kunne vi dog have vores tøj i fred!!! Er SÅ glad for at jeg har min egen maskine i lejligheden i dag

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ville gøre det som du siger. Holde øje og så hive fat i vedkommende. Og måske give igen af samme skuffe??? 

Jeg ved hvem den ene er - men pga hun er tyrkisk tør jeg intet sige fordi så er pludselig rascist - sådan er de i vores blok.. Men ved der er andre der også har/ gør det..

Anmeld

15. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg ved hvem den ene er - men pga hun er tyrkisk tør jeg intet sige fordi så er pludselig rascist - sådan er de i vores blok.. Men ved der er andre der også har/ gør det..

øv hvor er det surt 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Det er bare skide irriterende altså.... vi har tit oplevet at få stjålet tøj også - især badehåndklæder.. PISSE irriterende... Efter en meget meget sur seddel, kunne vi dog have vores tøj i fred!!! Er SÅ glad for at jeg har min egen maskine i lejligheden i dag

Vi har også egen vaskemaskine, men grundet astma og skimmelsvamp (er væk, efter 2mdr kamp med udlejer) kan vi ikke tørre det i lejligheden så er næsten tvunget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.