Fedtfattige og sukkerfri mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.375 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

B&J

Hej jeg søger en masse opskrifter hvor der næsten igen fedt og sukker er i alt fra:

Morgenmad

middagsmad

aftensmad

snack

deseert

brød

kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
B&J skriver:

Hej jeg søger en masse opskrifter hvor der næsten igen fedt og sukker er i alt fra:

Morgenmad

middagsmad

aftensmad

snack

deseert

brød

kage

Morgenmad: cheasy vanillie yoghurt.... Den er med søde middel, men jeg spiser den hver morgen.. eller en grapefrugt med kop the til...)

Middagsmad: grovbolle med mager pålæg og masser af grønt.. pasta salat med kylling( også god til aftensmad) rugbrød med mager pålæg og grønt...

aftensmad mangler jeg selv inspiration, så følger med i tråden..

Anmeld

17. juni 2011

Kamulla

17. juni 2011

B&J

Mathias Villads skriver:

Morgenmad: cheasy vanillie yoghurt.... Den er med søde middel, men jeg spiser den hver morgen.. eller en grapefrugt med kop the til...)

Middagsmad: grovbolle med mager pålæg og masser af grønt.. pasta salat med kylling( også god til aftensmad) rugbrød med mager pålæg og grønt...

aftensmad mangler jeg selv inspiration, så følger med i tråden..

Taak ja jeg mangler bare en masse nye og spænde opskrifter

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Camillas-photography skriver:

ville henvise dig til de her sider som er for diabetikkere

http://www.diabetes.dk/Velvaerekokkenet/Opskrifter.aspx?show=all

http://www.sukkerfrikager.dk/opskrifter

Mange mange tak

Anmeld

17. juni 2011

Kamulla

B&J skriver:

Mange mange tak

velbekomme.. bruger selv opskrifter derfra.. de er fantastiske

Anmeld

17. juni 2011

Aves.

Du kan lave alt mad med næsten ingen sukker eller fedt...du kører træt i bestemte retter og måder, tror jeg...væn dig i stedet til at lave mad som du kan lide og som familien kan lide, skær fedtet væk, fyld ekstra grøntsager på...og desserter kun til specielle lejligheder...tag noget frugt i stedet.

Men alt kan laves sundt, bare om at tænke det ind..

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Camillas-photography skriver:

velbekomme.. bruger selv opskrifter derfra.. de er fantastiske

Super det er bare godt men spørgsmålt er jo så om fedtet der i men det må jeg finde ud af må jo slet ikke spise det inu men godt med en masse opskrifter

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Eva. skriver:

Du kan lave alt mad med næsten ingen sukker eller fedt...du kører træt i bestemte retter og måder, tror jeg...væn dig i stedet til at lave mad som du kan lide og som familien kan lide, skær fedtet væk, fyld ekstra grøntsager på...og desserter kun til specielle lejligheder...tag noget frugt i stedet.

Men alt kan laves sundt, bare om at tænke det ind..

Nemlig ej mangler opskrifter på brød og sundt gotter fordi jeg må jo slet ikke få fedt og sukker mere så det er røget ud eller det kommer ikke i min mad

Anmeld

17. juni 2011

Aves.

B&J skriver:

Nemlig ej mangler opskrifter på brød og sundt gotter fordi jeg må jo slet ikke få fedt og sukker mere så det er røget ud eller det kommer ikke i min mad

Spis et par mandler...der er jo sukker i stort set alt og det samme i brød...så helt undgå kulhydrater kan du ikke, men køb med mest kostfibre og så skal man jo bare spise meget lidt af det, hvilket du sikkert også kun kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.