Drikker du alkohol når børnene er hjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.880 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Aves.

nu tænker jeg naturligvis ikke sådan helt stiv og på rulleskøjter, men bare om du kan finde på at drikke et glas vin eller flere når der er børn eller børnene sover...?

Jeg kan sagtens drikke et glas vin eller øl når børnene er der...jeg har et meget afslappet forhold til alkohol og håber jeg kan give det videre til mine unger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

wamse

Jeg har drukket en enkelt sommersby eller lignende, men det sker måske en gang hver ½ år eller noget. 

Anmeld

15. juni 2011

KamillaT

JA! 

Har drukket et glas vin en enkelt gang og det var pisse hyggeligt! Synes det er helt okay, man skal også have lov til at hygge sig og have lidt voksentid, selvom man har børn

Anmeld

15. juni 2011

Clisolka

Meget sjældent at jeg drikker alkohol 

Anmeld

15. juni 2011

An&Jo

Ja det kan jeg godt finde på.. En god bøf og rødvin hører sammen synes jeg.. Så når jeg en sjælden gang får gæster på besøg så kan der godt blive drukket et glas eller to også selvom der er børn tilstede.. Jeg har som dig et ret afslappet forhold til alkohol på trods af at min far er alkoholiker, og håber virkelig at mine børn kan få det samme forhold som mig til alkohol..

Anmeld

15. juni 2011

Mette 28

Eva. skriver:

nu tænker jeg naturligvis ikke sådan helt stiv og på rulleskøjter, men bare om du kan finde på at drikke et glas vin eller flere når der er børn eller børnene sover...?

Jeg kan sagtens drikke et glas vin eller øl når børnene er der...jeg har et meget afslappet forhold til alkohol og håber jeg kan give det videre til mine unger...

Her kan vi også sagdtens drikke lidt foran børnene, men ikke i store mængder, har det som dig med et afslappet forhold og sådan har mine forældre også altid haft det... Gider ikke man ikke kan nyde et glas vin til maden hvis det er det vi vil... 

Anmeld

15. juni 2011

Mille83

Ja jeg kan sagtens finde på at tage et glas rødvin eller Sommersby når datteren er puttet - det sker dog ikke så tit, men hvis jeg har lyst så gør jeg det da. 

Men kunne ikke finde på at være fuld må jeg indrømme.......

Anmeld

15. juni 2011

Rosa

Jeg drikker tit et enkelt glas vin om aftenen når Jonte sover. Jeg ville nu ikke have noget imod at drikke en genstand eller to mens han var vågen, altså det er jo ikke noget jeg bliver uansvarlig eller utilregnelig af. Jeg synes man skal gøre som man finder rigtigst, og hvis man ikke selv mener at man kan styre sig på en enkelt genstand eller to så mener jeg absolut man skal holde sig fra det 

Anmeld

15. juni 2011

Millesmammi

jeg kan godt finde på at drikke en øl selvom mille er der. 

når jeg IKKE er gravid altså!

Anmeld

15. juni 2011

Lilje82

Kan sagtens tage et glas vin eller to til maden engang imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.