Ditte_Marie skriver:
Jeg har lige været til lægen her til formiddag, og skulle derfor ned på apoteket og hente noget medicin..
(Det tager kun fem minutter at cykle til min læge og to minutter to apoteket, og jeg havde lige spist en rugbrødsmad.)
Mens jeg står og snakker med apotekerdamen begynder det at trykke i mine øre, og jeg kan næsten ikke høre hvad hun siger.
Jeg bliver rigtig svimmel, det "trykker" i min hoved og det slørrer for mine øjne.
Jeg får en overvældende følelse af at jeg skal kaste op og er bare helt vildt utilpas (har aldrig prøvet noget lignende) - spørger efter et toilet, men det har de ikke..
Hun har nok godt kunne se på mig at jeg blev utilpas, for hun kiggede lidt underligt på mig.
Fik, lidt besværet, sat mig hen på en stol i apoteket - var overbevist om at jeg skulle besvime. Satte mig foroverbøjet med ansigtet gemt i mine hænder.
Hun kom hen og spurgte om jeg var okay - og det var somom at "trykket lettede" efterhånden.. og ubehagen forsvandt i løbet af fem minutter.
Det var en ret ubehagelig oplevelse synes jeg, specielt fordi at jeg ikke var sammen med nogen som jeg kendte.
Jeg er i 13. uge og har først lige fået købt jerntabletter, og begynder på dem i aften.
Har søgt på nettet og kan ikke rigtig finde noget om de symptomer.
Har du prøvet noget lignende, eller ved du hvad det måske kan være???? 
puha det blev langt.. håber i kan hjælpe mig 
har haft det rigtig slemt i min graviditet, med meget opkast, svimmelhed og utilpas. Startede på jern piller fra 10. uge det anbefaler de nemlig.. har os prøvet flere gange den følelser hvor jeg troede jeg skulle besvime, men det har forsvundet efter jeg er kommet længere hen, nu er jeg kun besværet af maven 
Anmeld