århus - bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Bambii

jydeinden skriver:

hvad busforbindelse angår tror jeg ikke der er nogen i århus der kan sige noget, for hele lortet bliver lavet om fra august af

Nårh ja okay..

Så må vi se til den tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Frøken J.

Bambii skriver:

Tak for hjælpen

Det er godt nok også noget langt nede

Men så må vi jo søge og så se om vi ikke får noget, eller vente til vi får noget..

Kan du anbefale nogen af de byer ud omkring, hvor der er gode bus forbindelser?

Malling er en super dejlig by Der boede jeg før jeg flyttede sammen med kæresten. 25 min i bus ind til byen, bussen kører mange gange i timen, lige så ofte som en bybus. Og der kører også et regionaltog Boligerne er billige, og området er dejlig fredfyldt!

Anmeld

15. juni 2011

Balinus

Syd for Århus (ca. 10 km til centrum)i Malling/Beder, er der gode tog og bus forbindelser, og boligforeningen bygger en masse nye lejligheder.

Jeg kender ikke noget til ventelister, priser eller andet…

Anmeld

15. juni 2011

Sara.

Frøken J. skriver:

Ja, det er vildt så lang tid det kan tage, selvom man mener at over 20 års anciennitet trods alt er NOGET! Hold op der må være nogen der har været meldt ind længe. Så vi vil også melde vores datter ind fra fødsel af  

I kan ikke melde jeres datter ind fra fødsel. Man skal være 15 år før man kan blive medlem..

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

lærkes_mor skriver:

I kan ikke melde jeres datter ind fra fødsel. Man skal være 15 år før man kan blive medlem..

Hvordan kunne de så melde min kæreste ind, da han var 2? 

Anmeld

15. juni 2011

Sara.

Frøken J. skriver:

Hvordan kunne de så melde min kæreste ind, da han var 2? 

Reglerne er lavet om. KAn ikke huske hvornår det blev ændret. Engang måtte man også videregive ens bolig brev til sine børn (ville min mands far har gjort). Men det var også lavet om (så min mand oprettede sig selv ii 2005

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

lærkes_mor skriver:

Reglerne er lavet om. KAn ikke huske hvornår det blev ændret. Engang måtte man også videregive ens bolig brev til sine børn (ville min mands far har gjort). Men det var også lavet om (så min mand oprettede sig selv ii 2005

Øv hvor ærgerligt! Men det er jo vidst også noget med de har lavet reglerne for anciennitet om fremadrettet. Pyha, så bliver det svært for hende at finde en bolig til den tid. Hehe

Anmeld

15. juni 2011

Sara.

Frøken J. skriver:

Øv hvor ærgerligt! Men det er jo vidst også noget med de har lavet reglerne for anciennitet om fremadrettet. Pyha, så bliver det svært for hende at finde en bolig til den tid. Hehe

Ja jeg kan egentlig godt forstå de nye regler. De er mere fair for alle. Selvom de gamle havde været bedre for min familie

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

lærkes_mor skriver:

Ja jeg kan egentlig godt forstå de nye regler. De er mere fair for alle. Selvom de gamle havde været bedre for min familie

Ja, det er rigtigt. Nu er jeg også heldig at min kæreste har været meldt ind siden '89. Havde jeg meldt mig ind nu, havde jeg ALDRIG fundet en bolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.