DP vs.VS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2008

Lulle25

agnieszka skriver:

sidder lige og tænker over det..har skrev matti op til dagpleje men ved ikke rigtigt om et er så super bedre end vs..især at jeg bor lige ved siden af vs og jeg ved jo ikke hvor hen for jeg dagpleje.

Vores datter starter i vuggestue i morgen, den samme vuggestue som vores store pige har gået. Vi har lige været dernede i dag, da de havde åbent hus efter ombygning og det gik bare så godt Vi glæder os rigtig meget til hun skal starte.

Jeg synes helt klart vs er bedst. I Mathildes dp var der for meget ringeri på mobilen og for meget sms skrivning, det var jeg meget træt af, og børnene kom aldrig ud og kosten var ikke varieret nok synes jeg. Mathilde var glad for dp, men der skete ikke nok derovre. så ville helt klart vælge vs, men der var jo venteliste da Mathilde skulle ud og passes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

A.

Lulle25 skriver:

Vores datter starter i vuggestue i morgen, den samme vuggestue som vores store pige har gået. Vi har lige været dernede i dag, da de havde åbent hus efter ombygning og det gik bare så godt Vi glæder os rigtig meget til hun skal starte.

Jeg synes helt klart vs er bedst. I Mathildes dp var der for meget ringeri på mobilen og for meget sms skrivning, det var jeg meget træt af, og børnene kom aldrig ud og kosten var ikke varieret nok synes jeg. Mathilde var glad for dp, men der skete ikke nok derovre. så ville helt klart vælge vs, men der var jo venteliste da Mathilde skulle ud og passes.

hvilken vuggestue er det?

Anmeld

14. december 2008

Ioanna

Sebastian startede i dp, da han var ti mdr. Verdens bedste dp!! De var ude hver dag, når vejret ikke var FOR grimt: legestue, skoven, legeplads, båldage... Regn og rusk holdt dem ikke tilbage! I oktober, da han var knap 2 år, kom han så i vs, fordi det er i den integrerede inst., vi har hørt meget godt om og ikke kender så meget til byen.. Nøj, hvor har jeg fortrudt! Der skulle godt nok være 5 voksne til 17 børn, men det er der SJÆLDENT! De kommer sjældent ud, denne uge har de f.eks. kun været ude en gang på trods af at det har været fint vejr. Og så har han bære været SÅ syg... MØB, snot i laaaaange, grønne baner (ikke noget vi var vant til fra dp!), bronkitis, astmatisk bronkitis.... Han var knap en måned om at falde til derovre, heldigvis er jeg sygemeldt, så jeg havde mulighed for at give ham en nem start. Og så har de ødelagt de gode rutiner, vi havde omkring bleskift... Han er total panisk, fordi de er meget hurtige med at tage temp på børnene og vil ikke længere på potte, selvom han har gjort det herhjemme i nogle måneder..

Så Lillebror, der også skal starte når han er ca 10 mdr, kommer IKKE i vs!!!!

Bare mit besyv..

Cristina 27+2 og Sebastian 2 år

Anmeld

14. december 2008

Christinahr

Kommer helt an på barnet...

Og syntes også det har noget at sige hvornår de skal starte, aldersmæssigt altså...

Cassandra startede da hun var 1 år og det ville være helt underlig i DP fordi hun har så meget krudt, det ville blive kedelig.

Klemens var vi lidt i tvivl om, for han var meget tryghedssøgende og skulle starte 7 mdr og 3 uger gammel...
Så vi skrev ham op til DP.

Hans megen tryghedssøgen forsvandt så vi valgte VS og det var kanon...

Og er det stadig...

Michelle

Helt enig
Vi er klart til vs. Aia er også en krudtugle og vil kede sig i en dp. Det eneste ejg egentlig "har imod" dagpleje er at jeg SKAL holde ferie samtigdig med dem, med mindre jeg selvfølgelig bruger en gæstedp.

Men igen, der er jo både dårllige vs og dårlige dp, det er svært at smide det hele i en bås.

Anmeld

14. december 2008

Heidi B

Jeg synes det er et lotteri....
Vi startede med at have drengene i vs... Det var egentlig ok, men fordi det var et stort sted og der var meget sygdom(ikke på vores stue) skete det ca 2 gange om ugen at en af "vores" voksne skulle lånes ud til en af de andre stuer... Men jeg synes at vores stue var rimelige aktive, både med ture og aktivíteter...
Så skulle vi flytte og kunne kun få plads i dp.... Og vi har nok fået en af danmarks bedste... Hun er aldrig syg.... Hun er utrolig aktiv og meget fleksibel... Jeg skrev mine drenge op til vs, og sagde på pladsanvisningen at jeg jeg gerne ville have dem i vs når der blev plads... Men det har jeg trukket tilbage....De har det bare prefekt hos hende.... Også selvom de er nogle drenge med krudt i!!!!

Held og lykke...

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.