DP vs.VS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. november 2008

A.

sidder lige og tænker over det..har skrev matti op til dagpleje men ved ikke rigtigt om et er så super bedre end vs..især at jeg bor lige ved siden af vs og jeg ved jo ikke hvor hen for jeg dagpleje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

A.

- skriver:

Kommer helt an på barnet...

Og syntes også det har noget at sige hvornår de skal starte, aldersmæssigt altså...

Cassandra startede da hun var 1 år og det ville være helt underlig i DP fordi hun har så meget krudt, det ville blive kedelig.

Klemens var vi lidt i tvivl om, for han var meget tryghedssøgende og skulle starte 7 mdr og 3 uger gammel...
Så vi skrev ham op til DP.

Hans megen tryghedssøgen forsvandt så vi valgte VS og det var kanon...

Og er det stadig...

Michelle

matti bliver 10mdr når han skal starte og fra starten skal han være der kun 2-3 timer om dagen så han kan falde godt på plads for jeg har jo stadig barsel der..

Anmeld

30. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Kunne jeg velge til lucas hadde jeg valgt VS, men tviler på jeg får plass der, så han må nok starte i DP!!! Det jeg syntes er træls med DP er hvis personen han er hos er tit syk så skal han i gjæsteDP.

Men håber vi får plass i VS...

Anmeld

30. november 2008

A.

- skriver:

Ok....

Hvordan er han som barn?

det er lidt svært a sige for han er jo kun 6mdr. så det kan skifte ligepludselig...
han er i hvertfald ikke en putte type han har ikke brug for meget tryghed..og elsker at lave ulykker hehe

Anmeld

30. november 2008

eliasogmor

min baby starter i dagpleje i morgen.....

Anmeld

30. november 2008

Fam. Madsen

agnieszka skriver:

sidder lige og tænker over det..har skrev matti op til dagpleje men ved ikke rigtigt om et er så super bedre end vs..især at jeg bor lige ved siden af vs og jeg ved jo ikke hvor hen for jeg dagpleje.

marcus er skreven op til både vuggestue og dagpleje.. da jeg synes det er lige mange + og - ved dem begge.. og jeg er sikker på at barnet nok skal falde til der hvor de kommer hen..

marcus skal starte i indstution fra januar.. så der er han 7mdr.

Anmeld

30. november 2008

A.

eliasogmor skriver:

glæder mig til høre hvordan det gik

Anmeld

30. november 2008

A.

Familien Madsen skriver:

marcus er skreven op til både vuggestue og dagpleje.. da jeg synes det er lige mange + og - ved dem begge.. og jeg er sikker på at barnet nok skal falde til der hvor de kommer hen..

marcus skal starte i indstution fra januar.. så der er han 7mdr.

jeg tror nok at jeg ringer på kommunen imorgen og skriver han også op til vuggestue så må vise hvad vi får..han skal starte når han er 11mdr

Anmeld

30. november 2008

Lykkelig Mor til 2

eliasogmor skriver:

Lykke til, du må fortelle hvordan det går!!Er jo ikke lenge til min skal starte...

Anmeld

30. november 2008

Fam. Madsen

agnieszka skriver:

jeg tror nok at jeg ringer på kommunen imorgen og skriver han også op til vuggestue så må vise hvad vi får..han skal starte når han er 11mdr

det kan jeg godt forstå.. men jeg er sikker på han nok skal flade til der hvor han kommer henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.