Zeus skriver:
Har lige sendt en mail til dem:
Hej
Jeg er med i denne uges udgave, og jeg kan næsten ikke genkende mig selv i artiklen.. Hele indledningen, er noget jeg aldrig har sagt.. At jeg skulle have udført et lille ritual hver aften de sidste 6 år, før jeg gik i seng, hvor jeg har bedt til, at få min datter hjem? Jeg tror ikke nok på gud til, at bede hver aften, og er faktisk lidt sur over, at der står noget, som ikke passer, i et blad, der udkommer i hele dk.
Der står også, at Isabella har fået sit eget værelse, som hun nyder at opholde sig på? Hun har haft sit eget værelse, i 6 år, det er altså ikke noget nyt.. Og igen, går det mig på, at der fremstår som om, at jeg ikke har haft noget værelse til hende, de foregående 6 år!
Om den dag vi hentede hende, står der "Jeg glemmer aldrig den dag, da jeg løftede min datter op og sagde: Kom nu skal du med mor hjem".. Det har jeg heller aldrig sagt! Faktisk var jeg ret påpasselig med hvad jeg sagde og gjorde dernede, fordi jeg ikke ville gøre ondt værre for plejefamilien...
At min sygdom blev forværret efter min mors selvmord, passer heller ikke.. Faktisk gjorde det, at jeg endelig fik tid til at koncentrere mig om mig selv!
Der står også, at jeg som 16-årig kastede mig med stor energi over et vildt liv med fester og sprut og løse bekendtskaber? Det gjorde jeg ikke.. Jeg var faktisk en ret så velopdragen 16-årig, det var først da jeg som 18-årig flyttede ned til min daværende kæreste, at jeg begyndte at slå mig løs... Ikke at det gør den store forskel for andre, men det gør det for mig...
Så bliver der også skrevet "I påskeferien i år havde jeg første gang isabella hjemme i en længere periode, og jeg nød det i fulde drag. Jeg puttede hende om aftenen, og tog hende op igen om morgenen. Jeg gjorde alt det sammen med min datter, som jeg havde drømt om i alle årene".. Hvad tror i, jeg har gjort med hende, hver anden weekend fast, de sidste 6 år? Det lyder for mig som, at det er første gang jeg har haft hende hjemme, og har kunnet putte hende?? Og det står næsten også mellem linierne, at det eneste det krævede at få hende hjem, var en opringning til kommunen, og så sendte de hende hjem til mig igen.. Det var faktisk en lang og sej kamp, som har stået på siden forrige efterår, raskmeldelsen var bare prikken over i'et, som gjorde det endelig udslag..
Jeg havde regnet med, at der ville blive pyntet lidt på sandheden, men så meget? Det kan da ikke være rigtigt, og det har jeg lidt svært ved at skulle stå model til, især fordi der står "Siger Annemarie"! Nej, det har Annemarie IKKE sagt, det er noget journalisten finder på!
Mvh...