Ude og hjemme idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Zeus

Vi er i ude og hjemme idag, og sikke da en gang vrøvl de skriver.. Hele indledningen, har jeg aldrig sagt  Og noget med at min sygdom blev forværret da min mor begik selvmord, det gjorde den ikke, tværdimod fik jeg langt om længe tid til, at koncentrere mig lidt om mig selv.. Og da jeg hentede Isabella, sagde jeg ikke det de skrev, jeg var faktisk påpasselig med, hvad jeg sagde og gjorde dernede, for ikke at gøre ondt værre over for plejefamilien.. Og at jeg ENTEN så hende et par timer hver uge, ELLER havde hende på weekend hver 14. dag, passer heller ikke.. Jeg har haft hende fast på weekend de sidste 6 år... Og at jeg nød at putte hende om aftenen, og tage hende op igen om morgenen i påskeferien? Hvad tror de, jeg har lavet i de weekender, de sidste 6 år? Og at hun nyder at have fået sit eget værelse, efter hun flyttede hjem... Hun har haft sit eget værelse, i 6 år! Regnede med at de ville pynte lidt på sandheden for historiens skyld, men så meget??

Ej men come on altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Mor til Mike

Zeus skriver:

Vi er i ude og hjemme idag, og sikke da en gang vrøvl de skriver.. Hele indledningen, har jeg aldrig sagt  Og noget med at min sygdom blev forværret da min mor begik selvmord, det gjorde den ikke, tværdimod fik jeg langt om længe tid til, at koncentrere mig lidt om mig selv.. Og da jeg hentede Isabella, sagde jeg ikke det de skrev, jeg var faktisk påpasselig med, hvad jeg sagde og gjorde dernede, for ikke at gøre ondt værre over for plejefamilien.. Og at jeg ENTEN så hende et par timer hver uge, ELLER havde hende på weekend hver 14. dag, passer heller ikke.. Jeg har haft hende fast på weekend de sidste 6 år... Og at jeg nød at putte hende om aftenen, og tage hende op igen om morgenen i påskeferien? Hvad tror de, jeg har lavet i de weekender, de sidste 6 år? Og at hun nyder at have fået sit eget værelse, efter hun flyttede hjem... Hun har haft sit eget værelse, i 6 år! Regnede med at de ville pynte lidt på sandheden for historiens skyld, men så meget??

Ej men come on altså..

Drama sælger, bare ærgeligt det skal gå ud over den rigtige historie .. :s

Anmeld

15. juni 2011

Zeus

Og de får det til at lyde som om, at hjemgivelsen skete fra den ene dag til den anden, det var faktisk en halv-lang process... Men nej nej, jeg behøvede da næsten bare at ringe til kommunen og sige at jeg var rask, også smed de hende da hjem

Anmeld

15. juni 2011

Zeus

Misselbek skriver:

Drama sælger, bare ærgeligt det skal gå ud over den rigtige historie .. :s

Det har du ret i

Anmeld

15. juni 2011

twinboys

Zeus skriver:

Ej men come on altså..

Eeeejjj altså derfor skal man altid bede om at få den gennemlæst, dvs. få den sendt på mail eller papir inden den bliver trykt...

Det har jeg fået hver gang vi har været i medierne

Majbritt

Anmeld

15. juni 2011

signe.

twinboys skriver:

Eeeejjj altså derfor skal man altid bede om at få den gennemlæst, dvs. få den sendt på mail eller papir inden den bliver trykt...

Majbritt

ar du også været i ude og hjemme eller anden ? vil gerne se et link..

Til TS: træls du skal opleve det vi var selv i ude og hjemme i dec, og der var der heldigvis ikke noget at komme effter... selvfølgelig havde de pyntet lidt på det, men det hele var sandhed... men kommer nok også an på hvilken journalist det er...

Anmeld

15. juni 2011

Zeus

twinboys skriver:

Majbritt

Ja.. Det er faktisk monster træls, især fordi vi er på forsiden, så kan jo ikke rigtigt skjule, at vi er med

Anmeld

15. juni 2011

twinboys

signe. skriver:

ar du også været i ude og hjemme eller anden ? vil gerne se et link..

Til TS: træls du skal opleve det vi var selv i ude og hjemme i dec, og der var der heldigvis ikke noget at komme effter... selvfølgelig havde de pyntet lidt på det, men det hele var sandhed... men kommer nok også an på hvilken journalist det er...

Det er 8 år siden eller 7år kan man finde det på nettet....

familie journalen nr 11 14.marts 2005

forældre & børn  nr 03 marts 2004

ude og hjemme nr 17 april 2004

far, mor & børn nr 3 2005

hjemmet nr 1 januar 2006

og en masse aviser...

Anmeld

15. juni 2011

signe.

twinboys skriver:

Det er 8 år siden eller 7år kan man finde det på nettet....

familie journalen nr 11 14.marts 2005

forældre & børn  nr 03 marts 2004

ude og hjemme nr 17 april 2004

far, mor & børn nr 3 2005

hjemmet nr 1 januar 2006

og en masse aviser...

tusind tak vil gerne læse mere om dine lækre drenges start på livet, når den jo minder så meget om Hasses håber det okay..

Anmeld

15. juni 2011

foto på lærred

twinboys skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.