Så ryger kørekortet, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

FogL

chael skriver:

"mener jeg at have hørt". Påstod overhovedet ikke det var det.

Men det koster jo ikke det samme hos alle. Og jeg har ikke lige styr på priserne ved at tage kørekort, da jeg hverken har mistet det eller fået en fartbøde.

Tog det for over 8 år siden. Så det er ikke lige noget jeg jævnligt undersøger!

*Camilla

Jeg angreb ikke overhovedet. Prøver bare at give et fingerpeg og noget hjælpende info til TS. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Arjh lad vær Camilla, du sidder ihvertfald 2 gange om ugen og undersøger det Men tak for dit indlæg..

Det var så lidt, selvom det ikke var til stor gavn

Håber du letter foden lidt fra speederen fremover, det må være nogle sure penge at skulle af med. Og dette er skrevet i en venlig mening.

*Camilla

Anmeld

14. juni 2011

MLT

Lukasmor skriver:

Skidt med pengene. Synes at det er billigt sluppet at der ikke er sket nogen noget

Anmeld

14. juni 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Meget for høj fart..

Så kunne jeg da forestille mig du skal igennem et kursus også.. sådan et "Respekt for fart " kursus?? .. har du intet fået afvide om det eller??

Må indrømme jeg ik helt ved hvordan og hvorledes ang fart, men hvis det er meget for stærkt mister du det vel i 3 år??

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Det var så lidt, selvom det ikke var til stor gavn

Håber du letter foden lidt fra speederen fremover, det må være nogle sure penge at skulle af med. Og dette er skrevet i en venlig mening.

*Camilla

100% - jeg kørte på en vej hvor der aldrig er trafik og netop derfor er politiet der nogen gange, det er en 3km lang strækning hvor man man må køre 50 jeg kørte 70-75 - og var lige blevet ringet op af vores DP der sagde vores barn var faldet og blødte ud af munden - nej det er ingen undskyldning, men jeg ville derhen hurtigere end hvad fotovognen mente.. :/

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Skidt med pengene. Synes at det er billigt sluppet at der ikke er sket nogen noget

Spurgte ikke til meninger - kun til pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.