Så ryger kørekortet, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

Hm, øv øv..Ved i hvad der koster at tage det igen??.. Har ingen ide, men skal igang igen ligeså snart jeg får min dom..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Hm, øv øv..Ved i hvad der koster at tage det igen??.. Har ingen ide, men skal igang igen ligeså snart jeg får min dom..

Et sted mellem 10-12.000 kr. Mener jeg at have hørt.

*Camilla 24+6

Anmeld

14. juni 2011

AndreasMor84

Så vidt jeg ved, skal du jo ikke tage det helt forfra. Du skal blot have et vis antal timer osv. Du skal jo ikke starte fra bunden som én der ikke har haft kørekort.. men jeg er ikke helt sikker..

Anmeld

14. juni 2011

PernilleogDennis

Kommer jo an på hvad din dom er?

Jeg har selv fået taget min for sprit for halvandet år siden, havde en promille der lød på 1,9 og den skal være på 2,0 før kørekortet ryger i 3 år. så jeg var heldig..

Jeg skulle fuldføre sådan et kursus for spritbillister og så kunne jeg gå igang med det igen, jeg skulle kun op til teori plus køreprøve, kostede mig alt i alt ca 3000, skulle også betale for leje af skolevogn samt 1+2 køretimer i bilen, alt efter hvor tryk kørelæren er ved dig..

Anmeld

14. juni 2011

FogL

chael skriver:

*Camilla 24+6

Det koster det ikke, hvis du skal "om-tage" eller hvad det hedder. Min far fik taget sit da jeg var 8 og fik at vide, at han kunne tage det når jeg gik igang. Han var ikke til ligeså mange køre- og teori timer som jeg, og det koster ikke lige så meget. Jeg gav 11000 inkl ekstra køreprøve og køretime. 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

*Camilla 24+6

Jeg læste lige på nettet.. Den ene køreskole tager 4.000 og den anden 7.000 - snakker konkurrenterne ikke sammen, når sådan en som mig skal op igen.. :/

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Kommer jo an på hvad din dom er?

Jeg har selv fået taget min for sprit for halvandet år siden, havde en promille der lød på 1,9 og den skal være på 2,0 før kørekortet ryger i 3 år. så jeg var heldig..

Jeg skulle fuldføre sådan et kursus for spritbillister og så kunne jeg gå igang med det igen, jeg skulle kun op til teori plus køreprøve, kostede mig alt i alt ca 3000, skulle også betale for leje af skolevogn samt 1+2 køretimer i bilen, alt efter hvor tryk kørelæren er ved dig..

Meget for høj fart..

Anmeld

14. juni 2011

chael

ciepige skriver:

Det koster det ikke, hvis du skal "om-tage" eller hvad det hedder. Min far fik taget sit da jeg var 8 og fik at vide, at han kunne tage det når jeg gik igang. Han var ikke til ligeså mange køre- og teori timer som jeg, og det koster ikke lige så meget. Jeg gav 11000 inkl ekstra køreprøve og køretime. 

"mener jeg at have hørt". Påstod overhovedet ikke det var det.

Men det koster jo ikke det samme hos alle. Og jeg har ikke lige styr på priserne ved at tage kørekort, da jeg hverken har mistet det eller fået en fartbøde.

Tog det for over 8 år siden. Så det er ikke lige noget jeg jævnligt undersøger!

*Camilla

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

"mener jeg at have hørt". Påstod overhovedet ikke det var det.

Men det koster jo ikke det samme hos alle. Og jeg har ikke lige styr på priserne ved at tage kørekort, da jeg hverken har mistet det eller fået en fartbøde.

Tog det for over 8 år siden. Så det er ikke lige noget jeg jævnligt undersøger!

*Camilla

Arjh lad vær Camilla, du sidder ihvertfald 2 gange om ugen og undersøger det Men tak for dit indlæg..

Anmeld

14. juni 2011

lukasmor

Skidt med pengene. Synes at det er billigt sluppet at der ikke er sket nogen noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.