stort sår i armhulen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

twinboys

merle2010 skriver:

2 sek.. finder lige billedet

super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

merle2010

her er et billede af det... advarsel, det ser IKKE godt ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juni 2011

merle2010

twinboys skriver:

super

så er der billede

Anmeld

14. juni 2011

twinboys

merle2010 skriver:

så er der billede

avs avs avs... det ligner nu lidt et børnesår ellers pas på der ikke går børnesår i det...

Anmeld

14. juni 2011

merle2010

twinboys skriver:

avs avs avs... det ligner nu lidt et børnesår ellers pas på der ikke går børnesår i det...

ja det ser rigtig slemt ud jeg holder skarpt øje.. synes bare det ligner et brandsår efter det har bredt sig.. stakkels min lille pige

Anmeld

14. juni 2011

twinboys

merle2010 skriver:

ja det ser rigtig slemt ud jeg holder skarpt øje.. synes bare det ligner et brandsår efter det har bredt sig.. stakkels min lille pige

Jamen hvordan kom det ??? startet som en lille prik og bare blevet større eller hvordan

Anmeld

14. juni 2011

merle2010

twinboys skriver:

Jamen hvordan kom det ??? startet som en lille prik og bare blevet større eller hvordan

det startede som en vabel hvor huden var blevet flået af... sådan så det ud da jeg opdagede det.. troede hun havde fået en vabel derinde af at kravle med bare arme... men det bredte og bredte sig.. lægen sagde som sagt idag at det bare var et insektstik.. jeg har bare ikke lagt mærke til at hun er blevet stukket af noget derinde... så synes det er lidt mærkeligt.. men hun har meget ondt.. det lille pus

Anmeld

14. juni 2011

twinboys

merle2010 skriver:

det startede som en vabel hvor huden var blevet flået af... sådan så det ud da jeg opdagede det.. troede hun havde fået en vabel derinde af at kravle med bare arme... men det bredte og bredte sig.. lægen sagde som sagt idag at det bare var et insektstik.. jeg har bare ikke lagt mærke til at hun er blevet stukket af noget derinde... så synes det er lidt mærkeligt.. men hun har meget ondt.. det lille pus

uuuuuffff god bedring til hende

Anmeld

14. juni 2011

A.

det er nok børnesår min dreng haft også den underarmen så afsted til lægen efter penicilin ellers bliver det større

Anmeld

14. juni 2011

Carina:-)

Tror også det er børnesår.

Det kan sprede sig i lynets hast.Så jeg ville lige kontakte vagtlægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.