Lortehumør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Den lykkelige

Frøken J. skriver:

Haha I know! Men vi aftalte lige at lave en undtagelse, fordi det var så længe siden, og vi havde glemt at handle ind til helligdagen. hehe Det var faktisk mening vi ville bestille sunde sandwich, og det havde vi også gjort, men så var der problemer med restauranter, så de annullerede ordren og lukkede  Og de andre sandwichsteder havde dårlige anmeldelser. Æv

Du er sataneme heldig! Men ok, jeg er også en hystade normalt 

Ha ha ok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Tak for krammeren! Du får lige en retur, kan jeg se fra din debat! Jeg havde det PRÆCIS som dig op til min eksamen i sidste uge. For saaaatan mand! 

Men du har helt ret. Det der kommer ud af hystade-humøret er noget smukt og livsbekræftende. Og måske skal jeg bare glæde mig over, at manden ikke er blevet vanvittig af humøret endnu 

ja det er ikke særlig sjovt hehe  håber bare på at bestå, sådan at jeg har uddannelsen i hus inden den bette kommer

ja glæd dig over det, det er skønt at have sådanne forstående mænd haha..

Anmeld

14. juni 2011

Lotus86

Jeg ville smide noget god musik i ørerne og så gå en god lang tur for mig selv, og fokusere på en masse gode ting, evt. overstået eksamen, kommende babyprinsesse osv.

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Lotus86 skriver:

Jeg ville smide noget god musik i ørerne og så gå en god lang tur for mig selv, og fokusere på en masse gode ting, evt. overstået eksamen, kommende babyprinsesse osv.

Tak for svaret! Heldigvis er det gået over nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.