Lortehumør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Frøken J.

What do you do, når i er i fååårking elendigt humør helt ude i ekstremerne? Er i VIRKELIG dårligt humør i dag.

Dels kan jeg ikke tåle at være i min egen krop lige nu. Jeg har kvalme, jeg sveder som et svin - Vores lejlighed er en kogekeddel - Og så har jeg en dundrende hovedpine, trods jeg sørger for at holde mit hydreret. Øv. Og så kan man ikke ungå at blive lidt hormonel og synes alting er noget LOOOOOOOORT!

Og nu skal jeg ud i det steghede køkken og lave lækker aftensmad/vaske op. Manden vil gerne hjælpe, men kan mærke jeg bare ender med at hidse mig op, hvis jeg ikke lige får lov at gøre det for mig selv..

Hvorfor var det lige i dag jeg planlagde fancy aftensmad? SUK SUK SUK.

Hvad ville i gøre for at få humøret op? Magter ikke noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Noahmor

Frøken J. skriver:

What do you do, når i er i fååårking elendigt humør helt ude i ekstremerne? Er i VIRKELIG dårligt humør i dag.

Dels kan jeg ikke tåle at være i min egen krop lige nu. Jeg har kvalme, jeg sveder som et svin - Vores lejlighed er en kogekeddel - Og så har jeg en dundrende hovedpine, trods jeg sørger for at holde mit hydreret. Øv. Og så kan man ikke ungå at blive lidt hormonel og synes alting er noget LOOOOOOOORT!

Og nu skal jeg ud i det steghede køkken og lave lækker aftensmad/vaske op. Manden vil gerne hjælpe, men kan mærke jeg bare ender med at hidse mig op, hvis jeg ikke lige får lov at gøre det for mig selv..

droppe at lave aftensmad. bestiille noget udefra og så ligge sig på sofaen med en kold klud på håndled og pande. 

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

Noahmor skriver:

droppe at lave aftensmad. bestiille noget udefra og så ligge sig på sofaen med en kold klud på håndled og pande. 

Vi fik take-away i går Og har egentlig en pagt om at undgå det så meget som muligt. Så den går desværre ikke Ih altså altså.. Har heller ikke råd anyways

Jeg må hellere bevæge mig ud i køkkenet og se, hvad der kommer af gode idéer her senere  

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

Så piger, der må være nogle flere med gode idéer! Maden er i det mindste i ovnen nu, og opvasken taget  

Anmeld

14. juni 2011

Dinna88

Her hjælper musik. Musik kan gøre alt for mig - så er jeg stresser ligger jeg med ned med musik ørerne/går en tur/eller noget. Musiiiiiiiiiiiiik

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Her hjælper musik. Musik kan gøre alt for mig - så er jeg stresser ligger jeg med ned med musik ørerne/går en tur/eller noget. Musiiiiiiiiiiiiik

I will give that a try.. Glad musik! Som jeg kan skråle med på  (stakkels baby)

Anmeld

14. juni 2011

Den lykkelige

Fik i take away igår?? Hvad med jeres mega dyre regel?? Når i er fælles om at spise?? Så er det en tusse basse til hver, så går det jo ud på et..  Hi hi..

Men aner ikke med dit humør.. jeg havde heldigvis INGEN forandringer i humøret da jeg var gravid..

Anmeld

14. juni 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

kender det alt for godt

du får lige

når jeg virkelig er oppe i det total røde felt, så tager jeg og ligger mig i min seng i en halv time og kun fokusere på positive ting og på den lille spire i maven, for det meste kommer der så lige et spark også, og så synes jeg faktisk humøret og på vej op igen

husk på at humørsvingningerne kommer af noget positivt - nemlig din lille prinsesse i maven

håber du snart bliver i bedre humør

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

Den lykkelige skriver:

Fik i take away igår?? Hvad med jeres mega dyre regel?? Når i er fælles om at spise?? Så er det en tusse basse til hver, så går det jo ud på et..  Hi hi..

Men aner ikke med dit humør.. jeg havde heldigvis INGEN forandringer i humøret da jeg var gravid..

Haha I know! Men vi aftalte lige at lave en undtagelse, fordi det var så længe siden, og vi havde glemt at handle ind til helligdagen. hehe Det var faktisk mening vi ville bestille sunde sandwich, og det havde vi også gjort, men så var der problemer med restauranter, så de annullerede ordren og lukkede  Og de andre sandwichsteder havde dårlige anmeldelser. Æv

Du er sataneme heldig! Men ok, jeg er også en hystade normalt 

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

kender det alt for godt

du får lige

når jeg virkelig er oppe i det total røde felt, så tager jeg og ligger mig i min seng i en halv time og kun fokusere på positive ting og på den lille spire i maven, for det meste kommer der så lige et spark også, og så synes jeg faktisk humøret og på vej op igen

husk på at humørsvingningerne kommer af noget positivt - nemlig din lille prinsesse i maven

håber du snart bliver i bedre humør

Tak for krammeren! Du får lige en retur, kan jeg se fra din debat! Jeg havde det PRÆCIS som dig op til min eksamen i sidste uge. For saaaatan mand! 

Men du har helt ret. Det der kommer ud af hystade-humøret er noget smukt og livsbekræftende. Og måske skal jeg bare glæde mig over, at manden ikke er blevet vanvittig af humøret endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.