Starter i behandling, juhuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

Jubiiiii hvor godt for jer. Glæder mig til at følge dig

Mange tak

Jeg glæder mig også til at følge med i, hvordan det kommer til at gå dig efter sommerferien!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Mira0911

Hvor er det dejligt for Jer... Stort tillykke... 

Anmeld

14. juni 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Ih hvor er det dejligt for jer.. Jeg må desværre vente med at komme igang til efter sommerferien:-(

Men hepper på jer.. Ønsker jer så meget held og lykke.

Jeg vil også gerne være med på en forårsbaby:-)

Tusind tak  Jeg er bare så glad i dag, det er skønt!!!

Jeg er sikker på, at det nok skal gå godt, når I kommer igang efter sommerferien! Jeg sender i hvertfald en masse positive tanker din vej

Og du er mere end velkommen i klubben for forårsbabyer!!!

Anmeld

14. juni 2011

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

TILLYKKE SØDE!!!!!  HVOR ER DET BARE STORT!!!!  VELKOMMEN TIL BIB VERDENEN FOR ALVOR!!!!!

OG HELD OG LYKKE!!!!

Ja, det er bare helt vildt... Nu har vi endelig fået den besked, vi har ventet så længe på: At vi kan komme igang...  Jeg har været helt oppe at ringe hele dagen...

Og tusind tak for velkomsten

Anmeld

14. juni 2011

Putomanen

Mira0911 skriver:

Hvor er det dejligt for Jer... Stort tillykke... 

Tusind tak for det! Det er rigtig skønt

Anmeld

15. juni 2011

Sujan

Putomanen skriver:

Tusind tak  Jeg er bare så glad i dag, det er skønt!!!

Jeg er sikker på, at det nok skal gå godt, når I kommer igang efter sommerferien! Jeg sender i hvertfald en masse positive tanker din vej

Og du er mere end velkommen i klubben for forårsbabyer!!!

Tak:-)

Og så håber vi at mens holder sig væk indtil d. 26..

Ikke så tit man ønsket det:-) håber selv min mens lader vente lidt på sig:-) for så er det bedre chance for at manden kan være til stede når jeg skal til gennemskyldning... Er sikkert meget rart at han er der bagefter..

Anmeld

15. juni 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Tak:-)

Og så håber vi at mens holder sig væk indtil d. 26..

Ikke så tit man ønsket det:-) håber selv min mens lader vente lidt på sig:-) for så er det bedre chance for at manden kan være til stede når jeg skal til gennemskyldning... Er sikkert meget rart at han er der bagefter..

Nej, det er ikke et helt almindelig ønske at have  Men jeg havde nu heller aldrig troet at jeg ville juble over, at skulle starte i behandling

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have kæresten med! Det er meget rart at have en til at berolige sig... Men hvis det hjælper lidt, så syntes jeg ikke, at det var så slemt. Det var ubehageligt, men jeg havde ikke voldsomme smerter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.