Starter i behandling, juhuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Putomanen

Min kæreste ringede til Riget i dag, og de var enige i, hvad vi var kommet frem til, at hans prøver fra operationen ikke havde nogen indvirkning på, at vi skal starte i behandling.

Så vi er godkendt til behandling fra NU!!!  Juhuuuu!!! Det er bare så fedt, at vi ikke skal vente til august/septembet måned..! Jeg er helt oppe at ringe nu.

Jeg må dog først få min mens fra d. 26 og frem, ellers skal jeg vente til næste måned, før vi kan starte. Jeg har regnet mig frem til, at jeg skal have mens d. 26, så jeg håber, at den ikke kommer før tid. Men det er også ok, hvis den gør, nu ved jeg, at vi kommer i gang snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Line11

KÆMPE TILLYKKE søde, hvor er det bare fantastisk for jer  

Vi er også endeligt godkendt til behandling, men grundet en lidt presset kalender må jeg springe over tilmeldning næste mens, og må vente til den kommer om ca. 7 uger... dermed æg ud/æg op i september hvis ikke vi bliver afvist... Så "lidt" kan vi da følges ad! alt mulig held og lykke og  for, at I kommer i gang snart!! Jeg glæder mig til at følge jeres forløb!  

Stort 

Anmeld

14. juni 2011

Putomanen

Line11 skriver:

KÆMPE TILLYKKE søde, hvor er det bare fantastisk for jer  

Vi er også endeligt godkendt til behandling, men grundet en lidt presset kalender må jeg springe over tilmeldning næste mens, og må vente til den kommer om ca. 7 uger... dermed æg ud/æg op i september hvis ikke vi bliver afvist... Så "lidt" kan vi da følges ad! alt mulig held og lykke og  for, at I kommer i gang snart!! Jeg glæder mig til at følge jeres forløb!  

Stort 

Tusind tak for det, det er bare fantastisk!!!

Hvor er det skønt at høre, at I også er godkendt til behandling! Så er dagen jo endnu bedre... 

Det lyder da som om vi kommer til at starte nogenlunde samtidig, selvfølgelig helt afhængig af kort/lang behandling osv.

Jeg glæder mig også til at følge Jeres forløb, det bliver spændende

Anmeld

14. juni 2011

Line11

Putomanen skriver:

Tusind tak for det, det er bare fantastisk!!!

Hvor er det skønt at høre, at I også er godkendt til behandling! Så er dagen jo endnu bedre... 

Det lyder da som om vi kommer til at starte nogenlunde samtidig, selvfølgelig helt afhængig af kort/lang behandling osv.

Jeg glæder mig også til at følge Jeres forløb, det bliver spændende

Tak og i lige måde! Selvom vi nok skal starte lidt efter jer, er det rart at have nogen at følges lidt med!  

Forår/sommerbabyer til os i 2012!! 

Anmeld

14. juni 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Tak og i lige måde! Selvom vi nok skal starte lidt efter jer, er det rart at have nogen at følges lidt med!  

Forår/sommerbabyer til os i 2012!! 

Åh ja, vi må krydse fingre for, at vi begge får nogle forårs/sommerbabyer i 2012  Jo flere fingre der krydses, jo bedre ikke

Anmeld

14. juni 2011

Line11

Putomanen skriver:

Åh ja, vi må krydse fingre for, at vi begge får nogle forårs/sommerbabyer i 2012  Jo flere fingre der krydses, jo bedre ikke

Hihi jo lige præcis!! jeg tror det er blevet bevist at en positiv indstilling har en effekt (omend lille) på at behandling lykkes, og siden krydsede fingrer hjælper på at være positiv, kan der aldrig komme for mange  

Anmeld

14. juni 2011

nielsen80

Jubiiiii hvor godt for jer. Glæder mig til at følge dig

Anmeld

14. juni 2011

Sujan

Ih hvor er det dejligt for jer.. Jeg må desværre vente med at komme igang til efter sommerferien:-(

Men hepper på jer.. Ønsker jer så meget held og lykke.

Jeg vil også gerne være med på en forårsbaby:-)

Anmeld

14. juni 2011

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Min kæreste ringede til Riget i dag, og de var enige i, hvad vi var kommet frem til, at hans prøver fra operationen ikke havde nogen indvirkning på, at vi skal starte i behandling.

Så vi er godkendt til behandling fra NU!!!  Juhuuuu!!! Det er bare så fedt, at vi ikke skal vente til august/septembet måned..! Jeg er helt oppe at ringe nu.

Jeg må dog først få min mens fra d. 26 og frem, ellers skal jeg vente til næste måned, før vi kan starte. Jeg har regnet mig frem til, at jeg skal have mens d. 26, så jeg håber, at den ikke kommer før tid. Men det er også ok, hvis den gør, nu ved jeg, at vi kommer i gang snart

TILLYKKE SØDE!!!!!  HVOR ER DET BARE STORT!!!!  VELKOMMEN TIL BIB VERDENEN FOR ALVOR!!!!!

OG HELD OG LYKKE!!!!

Anmeld

14. juni 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Hihi jo lige præcis!! jeg tror det er blevet bevist at en positiv indstilling har en effekt (omend lille) på at behandling lykkes, og siden krydsede fingrer hjælper på at være positiv, kan der aldrig komme for mange  

Hold da op, så kand et jo ikke andet end gå godt for os, når vi kommer igang  Så bliver det bare ikke bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.