Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MichellaMalou skriver: anbefaler i som er til billige penge men som virker rigtig godt?
anbefaler i som er til billige penge men som virker rigtig godt?
Ups... havde glemt billede Gliss hair repair treatment!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MichellaMalou skriver: ja kan jo være man så skal købe en der er lidt dyrer
ja kan jo være man så skal købe en der er lidt dyrer
Det ville jeg anbefale dig. Men det er din pengepung
Jeg kan lige smide dig et link så du kan læse lidt om den :
http://www.qme.dk/shop/biosilk-fruit-cocktail-reconstructing-treatment-350ml-492.html
Chalala85 skriver: Det ville jeg anbefale dig. Men det er din pengepung Jeg kan lige smide dig et link så du kan læse lidt om den : http://www.qme.dk/shop/biosilk-fruit-cocktail-reconstructing-treatment-350ml-492.html
super taak
Preghiera skriver: Ups... havde glemt billede Gliss hair repair treatment!
har os hørt den skulle være god
MichellaMalou skriver: super taak
Så lidt da
Min veninde der er uddannet frisør hun anbefaler den fra respons...den kan tit fåes i netto....tror omkring 30 kr koster den..måske mindre.
Eva. skriver: Min veninde der er uddannet frisør hun anbefaler den fra respons...den kan tit fåes i netto....tror omkring 30 kr koster den..måske mindre.
nice nok det jo billigt..
MichellaMalou skriver: nice nok det jo billigt..
Jeps..mener det er 19 kr faktisk..
Eva. skriver: Jeps..mener det er 19 kr faktisk..
lyder jo perfekt. så man ikke skal bruge så mange penge på det..
for når mit hår er godt igen vil jeg gerne have det farvet.. men det skal lige blive sundt og stærkt igen
MichellaMalou skriver: lyder jo perfekt. så man ikke skal bruge så mange penge på det.. for når mit hår er godt igen vil jeg gerne have det farvet.. men det skal lige blive sundt og stærkt igen
Men er det slidt så er det eneste en klipning...kuren er jo kun hvis det feks er tørt...mit hår bliver klippet hver anden måned og så er det altid pænt at se på..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128