hvilke hårkur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

MichellaMalou

anbefaler i som er til billige penge men som virker rigtig godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Chalala85

MichellaMalou skriver:

Hvad er billige penge ? Og hvad er det problemet er med håret?

Anmeld

14. juni 2011

MichellaMalou

Chalala85 skriver:

Hvad er billige penge ? Og hvad er det problemet er med håret?

ja ikke over 80 kr eller sådan noget.. 

jamen det er slidt og skadet.. 

Anmeld

14. juni 2011

Chalala85

MichellaMalou skriver:

ja ikke over 80 kr eller sådan noget.. 

jamen det er slidt og skadet.. 

Hmm ja altså så er det lidt svært... Der er tit silikone i billige mærker som desværre ikke gavner håret i længden. En hår kur jeg selv bruger anbefaler og som jeg lige har fået i min shop er Biosilk Fruit cocktail reconstructing treatment. 350ml prisen er 150kr tilgengæld holder den længe og plejer dit hår til spidserne så du får den sunde hår igen. Der er ca. til et lille år i den.

Anmeld

14. juni 2011

MichellaMalou

Chalala85 skriver:

Hmm ja altså så er det lidt svært... Der er tit silikone i billige mærker som desværre ikke gavner håret i længden. En hår kur jeg selv bruger anbefaler og som jeg lige har fået i min shop er Biosilk Fruit cocktail reconstructing treatment. 350ml prisen er 150kr tilgengæld holder den længe og plejer dit hår til spidserne så du får den sunde hår igen. Der er ca. til et lille år i den.

okay tænkte nemlig på l'oreal elvital den gule fra matas men ved ikke om den er god 

Anmeld

14. juni 2011

Chalala85

MichellaMalou skriver:

okay tænkte nemlig på l'oreal elvital den gule fra matas men ved ikke om den er god 

Altså, alt hjælper jo skadet hår. Men hvis der er silikone i eller andet som gør dit hår fedter i længden, så er det ligegyldigt, da du så vil bruge den oftere og dermed også købe oftere så i længden vil du bruge det sammen antal kr hvis ikke mere på en ringere kvalitetsprodukt.

Anmeld

14. juni 2011

.....

MichellaMalou skriver:

Jeg synes ikke at den virker så godt

Anmeld

14. juni 2011

Preghiera

MichellaMalou skriver:

Den her har jeg brugt! Mener det er 50 kr i Matas... Rigtig god og dufter godt!

Ellers kan jeg anbefale kokosolie! Det kan du så finde i madsektionen i de fleste supermarkeder... men det er SÅ godt for håret!

Anmeld

14. juni 2011

MichellaMalou

Chalala85 skriver:

Altså, alt hjælper jo skadet hår. Men hvis der er silikone i eller andet som gør dit hår fedter i længden, så er det ligegyldigt, da du så vil bruge den oftere og dermed også købe oftere så i længden vil du bruge det sammen antal kr hvis ikke mere på en ringere kvalitetsprodukt.

ja kan jo være man så skal købe en der er lidt dyrer 

Anmeld

14. juni 2011

MichellaMalou

Preghiera skriver:

Den her har jeg brugt! Mener det er 50 kr i Matas... Rigtig god og dufter godt!

Ellers kan jeg anbefale kokosolie! Det kan du så finde i madsektionen i de fleste supermarkeder... men det er SÅ godt for håret!

super taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.