Jemion skriver:
Jeg krydser fingre for du ikke har det så 
Føler mig bare lidt info løs, da jeg skal regne med at høre fra dem i løbet af 14 dage.. Hvilket jeg synes er lidt forkert, for hvordan ved jeg så hvordan jeg skal spise og drikke indtil da ? Derfor håbede jeg lidt på der var nogle skønne mennesker herinde der havde lidt erfaring 
Jeg har også graviditetssukkersyge, men er i stand til at holde det nede med kosten.
Det vigtigste er selvfølgelig at holde sig fra sukker! Og så er det man skal huske, at der er sukker i de mærkeligste ting. Jeg må f.eks. ikke spise frugt, eller drikke mælk, da der er noget der hedder mælkesukker, lige som der er noget der hedder frugtsukker.
Jeg spiser enten et stykke rugbrød, det grove swartzbrot, det er det bedste du kan spise har jeg fået af vide, med en smule smøreost, eller havregrød lavet på vand til morgenmad.
Til mellemmåltid (de er super vigtige) om formiddagen er det groft knækbrød med proteinrigt tilbehør og evt grøntsager.
Frokost er 75 g. rugbrød med eks.vis tun og æg, og ca. 150 g. grøntsager.
Så er der endnu et mellemmåltid før aftensmaden.
Aftensmaden er igen mest grøntsager, ca. 250 g. og ikke mere end 60-80 g. ukogte ris eller pasta, her er det bedst at vælge de grove versioner. Ca. 100 g. kød eller 150. g. mager fisk.
Og så et mellemmåltid før du går i seng.
Jeg drikker en del light sodavand for at få stillet "sukkertrangen", og spiser en del sukkerfrit tyggegummi. Det er helt okay.
Jeg håber at du kan bruge det til noget. Spørg endelig hvis der er mere.
Mette.