Det da for tidligt ! :O .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

LouiseBreinholt

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

sorry mit lidt underlige (klamme) spørgsmål .. men ved ikke hvem jeg ellers lige skulle spørge

Hvornår begyndte der at komme noget ud af jeres bryster første gang i var gravide ??? jeg er i uge 12 og hvis jeg klemmer lidt på det venstre (intet i højre) kommer der sådan noget gennemsigtigt væske ud ! :O 

er det ikke ALT for tidligt at der kommer noget ud af det ? det er sådan ret klisteret, og det er ikke mere end et par dråber, men det hjælper at få det ud hvis de virkelig gør ondt.. Hvad kan det være ? er det normalt? 

kan intet finde om det på nettet.. 

hilsen den forvirrede 

Det er helt normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

sorry mit lidt underlige (klamme) spørgsmål .. men ved ikke hvem jeg ellers lige skulle spørge

Hvornår begyndte der at komme noget ud af jeres bryster første gang i var gravide ??? jeg er i uge 12 og hvis jeg klemmer lidt på det venstre (intet i højre) kommer der sådan noget gennemsigtigt væske ud ! :O 

er det ikke ALT for tidligt at der kommer noget ud af det ? det er sådan ret klisteret, og det er ikke mere end et par dråber, men det hjælper at få det ud hvis de virkelig gør ondt.. Hvad kan det være ? er det normalt? 

hilsen den forvirrede 

Første gang mit bryst gjorde det, havde ikke engang opdaget jeg var gravid endnu der

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Første gang mit bryst gjorde det, havde ikke engang opdaget jeg var gravid endnu der

wauw det var tidligt så.. hehe

er bare glad for jeg ikke er den eneste og for at det ikke betyder at der er noget galt !  

(men det da ellers en god måde at finde ud af det på til næste gang så )

Anmeld

14. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

wauw det var tidligt så.. hehe

er bare glad for jeg ikke er den eneste og for at det ikke betyder at der er noget galt !  

(men det da ellers en god måde at finde ud af det på til næste gang så )

Jeg opdagede først min graviditet midt i 7. uge...

Men kan godt forstå du er lettet

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Så snakker lægerne og jordemødrene da meget forkert.. de siger også råmælk. Hvert fald der hvor jeg kommer... 

Ja..det er der mange der gør...men det er fordi det er det nemmeste...men i virkeligheden er det IKKE råmælk...men man skal nok være vokset op i en lægefamilie og med lægevenner som jeg og på landet for at vide det.

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tudsind tak for dine svar  

Det var så lidt

Anmeld

14. juni 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Så snakker lægerne og jordemødrene da meget forkert.. de siger også råmælk. Hvert fald der hvor jeg kommer... 

Det gør de også her hos os 

Til TS - jeg var omkring 16-17 uger henne da det begyndte 

Anmeld

14. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

hilsen den forvirrede 

1 graviditet i uge 15

Anmeld

14. juni 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Ja det var ved at der kom væske ud af mit bryst, at jeg fandt ud af jeg var gravid med min datter.  (i uge 6 ca.)

Men i den her graviditet har jeg næsten slet ikk kunne mærke noget i brystet endnu. er 26+6 nu. så det synes jag bestemt os er lidt sært, da det var noget jeg mærkede meget ti sidst. Men sådan er vi alle nok så foskellige og ingen graviditeter er ens  

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

Ja det var ved at der kom væske ud af mit bryst, at jeg fandt ud af jeg var gravid med min datter.  (i uge 6 ca.)

Men i den her graviditet har jeg næsten slet ikk kunne mærke noget i brystet endnu. er 26+6 nu. så det synes jag bestemt os er lidt sært, da det var noget jeg mærkede meget ti sidst. Men sådan er vi alle nok så foskellige og ingen graviditeter er ens  

håber godt nok ikke det bliver ligeså smertefuldt næste gang, for hold nu op hvor gør det bare nas ! kan næsten ikke have en bh på bare det at gå i brusebad er næsten en umulighed .. 

men godt at vide at der er håb for at det ikke er ligeså slemt næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.