Det da for tidligt ! :O .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen. 

sorry mit lidt underlige (klamme) spørgsmål .. men ved ikke hvem jeg ellers lige skulle spørge

Hvornår begyndte der at komme noget ud af jeres bryster første gang i var gravide ??? jeg er i uge 12 og hvis jeg klemmer lidt på det venstre (intet i højre) kommer der sådan noget gennemsigtigt væske ud ! :O 

er det ikke ALT for tidligt at der kommer noget ud af det ? det er sådan ret klisteret, og det er ikke mere end et par dråber, men det hjælper at få det ud hvis de virkelig gør ondt.. Hvad kan det være ? er det normalt? 

kan intet finde om det på nettet.. 

hilsen den forvirrede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

sorry mit lidt underlige (klamme) spørgsmål .. men ved ikke hvem jeg ellers lige skulle spørge

Hvornår begyndte der at komme noget ud af jeres bryster første gang i var gravide ??? jeg er i uge 12 og hvis jeg klemmer lidt på det venstre (intet i højre) kommer der sådan noget gennemsigtigt væske ud ! :O 

er det ikke ALT for tidligt at der kommer noget ud af det ? det er sådan ret klisteret, og det er ikke mere end et par dråber, men det hjælper at få det ud hvis de virkelig gør ondt.. Hvad kan det være ? er det normalt? 

kan intet finde om det på nettet.. 

hilsen den forvirrede 

Det er helt som det skal være.
Det er en slags sukkervand du kan klemme ud, og det er det væske som din baby skal leve af indtil råmælken begynder at løbe til.
Hos nogle er det mere klart hos andre mere hvidligt, så det er lidt forskelligt.

Tidspunktet hvornår det løber til, er også forskelligt...hos nogle begynder det allerede inden for de første par uger hos andre kommer det en del senere.
Så træk du blot vejret roligt..der er intet unormalt i dig

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er en slags sukkervand du kan klemme ud, og det er det væske som din baby skal leve af indtil råmælken begynder at løbe til.
Hos nogle er det mere klart hos andre mere hvidligt, så det er lidt forskelligt.

Tidspunktet hvornår det løber til, er også forskelligt...hos nogle begynder det allerede inden for de første par uger hos andre kommer det en del senere.

Kærligst
Sussie

puha, det var godt .. Tak  

men er det så ikke skidt at det kun er i det ene bryst ? (sorry de mange spørgsmål) 

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Det lyder mærkeligt... Har altid fået at vide det er råmælk der kommer ud og ikke sukkervand.. 

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

puha, det var godt .. Tak  

men er det så ikke skidt at det kun er i det ene bryst ? (sorry de mange spørgsmål) 

Kig ned på min signaturtekst...Der findes ingen dumme spørgsmål 

Ja det er også helt normalt at det kun er det ene og ikke det andet.

Intet menneskes krop er helt symetrisk eller ens, så hos dig, er der åbenbart en enkelt mælkekirtel eller to, der har besluttet sig til at producere lidt mere end det andet, eller blot begynde at producere lidt før det andet.

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Det lyder mærkeligt... Har altid fået at vide det er råmælk der kommer ud og ikke sukkervand.. 

Råmælken løber først til efter et par døgn efter fødslen.
Den et tyk og fed og derfor er tilbøjelig til at give babyen dårlig mave...hvorimod den valleagtige væske som er i brysterne lige når barnet fødes, består primært af sukkervand og meget lidt mælk.

Væsken er beregnet til at give babyen et boost sukker, væske og forberede babyens mave på den egentlige mælk.
Den indeholder et stort kvantum antistoffer, mineraler og andre gode ting, som skal rense barnets tarmsystem, blære, nyrer og lever.

Mange menensker kalder det fejlagtigt for råmælk, men det er det altså ikke.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Kig ned på min signaturtekst...Der findes ingen dumme spørgsmål 

Ja det er også helt normalt at det kun er det ene og ikke det andet.

Intet menneskes krop er helt symetrisk eller ens, så hos dig, er der åbenbart en enkelt mælkekirtel eller to, der har besluttet sig til at producere lidt mere end det andet, eller blot begynde at producere lidt før det andet.

det var godt.. 

Tak skal du have, det lettede nervøsiteten en del var bange for at der måske var noget galt med mælkekirtlerne ..

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

det var godt.. 

Tak skal du have, det lettede nervøsiteten en del var bange for at der måske var noget galt med mælkekirtlerne ..

Overhovedet ikke søde ven.

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Råmælken løber først til efter et par døgn efter fødslen.
Den et tyk og fed og derfor er tilbøjelig til at give babyen dårlig mave...hvorimod den valleagtige væske som er i brysterne lige når barnet fødes, består primært af sukkervand og meget lidt mælk.

Væsken er beregnet til at give babyen et boost sukker, væske og forberede babyens mave på den egentlige mælk.
Den indeholder et stort kvantum antistoffer, mineraler og andre gode ting, som skal rense barnets tarmsystem, blære, nyrer og lever.

Mange menensker kalder det fejlagtigt for råmælk, men det er det altså ikke.

Så snakker lægerne og jordemødrene da meget forkert.. de siger også råmælk. Hvert fald der hvor jeg kommer... 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Overhovedet ikke søde ven.

Tudsind tak for dine svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.