Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
fif skriver: Hejsa Det ska nok gå alt sammen, tror det er meget forskelligt hvornår feberen kommer, hvis den overhovedet dukker op!! Vores pige blev pylret om aftenen, men faldt hurtigt ned igen Og min kæreste var med hos lægen, og lægen sagde at bare vi var rolige, og hurtigt rejste os igen, så ville hun hurtigt "glemme" hva der var sket! Ellers må din lille dreng få en tår, så han kan flade lidt ned bagefter...
Hejsa
Det ska nok gå alt sammen, tror det er meget forskelligt hvornår feberen kommer, hvis den overhovedet dukker op!! Vores pige blev pylret om aftenen, men faldt hurtigt ned igen
Og min kæreste var med hos lægen, og lægen sagde at bare vi var rolige, og hurtigt rejste os igen, så ville hun hurtigt "glemme" hva der var sket! Ellers må din lille dreng få en tår, så han kan flade lidt ned bagefter...
Okey det bare super håber ikk han blir ked. hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nanastep skriver: Jo tak og i lige måde! håber de små har det fint efter. - min største frygt er feberkramper ..
Jo tak og i lige måde! håber de små har det fint efter. - min største frygt er feberkramper ..
Ja det frygter jeg oz rigtig meget.
MIWULA skriver: Okey håber ikk han får feber.
Okey håber ikk han får feber.
Håber jeg heller ikke
MIWULA skriver: Okey det bare super håber ikk han blir ked. hehe
Gør han jo nok, for det er jo et stik de får, men det ska nok gå!! Du ska bare prøve at være rolig...
MIWULA skriver: Ja det frygter jeg oz rigtig meget.
fif skriver: Gør han jo nok, for det er jo et stik de får, men det ska nok gå!! Du ska bare prøve at være rolig...
Ja sikkert nok heldigvis plejer han og være nem og trøste til hverdag.
Nanastep skriver: - men håber det bare går som det skal, og at vi ikke går kramper eller noget i møde! :s.. Er spændt på at høre hvordan det kommer til at gå jer!
- men håber det bare går som det skal, og at vi ikke går kramper eller noget i møde! :s.. Er spændt på at høre hvordan det kommer til at gå jer!
Ja nemlig Skal nok skrive til dig om han har mærket af det.
MIWULA skriver: Ja sikkert nok heldigvis plejer han og være nem og trøste til hverdag.
Ja, så tager han det da sikkert bare i stiv arm hihi
fif skriver: Ja, så tager han det da sikkert bare i stiv arm hihi
Hehe det vi for.
MIWULA skriver: Ja nemlig Skal nok skrive til dig om han har mærket af det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128