3 måneders vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.795 visninger
35 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

MIWULA

Åhhhh nej det er idag min lille prins skal have sin 3 måneders vaccination  Hvis han nu skulle få feber hvornår er det ca den kommer så altså er det her i aften eller først imorgen??Hva gjorde i mens lægen stak jeres barn gav i dem noget i mens eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Nanastep

kigger lige med, skal selv afsted med emil på mandag !

Anmeld

14. juni 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

kigger lige med, skal selv afsted med emil på mandag !

Uhh held og lykke med ham håber det oz kommer til og gå godt efter.

Anmeld

14. juni 2011

Den lykkelige

Jeg holdt hende bare, snakkede til hende og trøstede hende selvfølgelig bagefter.. hun fik den kl 11 og fik feber kl 19 om aftenen ca.. ret høj faktisk.. men kunne slet ikke mærke det på hende..

Anmeld

14. juni 2011

stella

MIWULA skriver:

Åhhhh nej det er idag min lille prins skal have sin 3 måneders vaccination  Hvis han nu skulle få feber hvornår er det ca den kommer så altså er det her i aften eller først imorgen??Hva gjorde i mens lægen stak jeres barn gav i dem noget i mens eller??

lægen fortæller hvordan du skal sidde med ham. og feber kommer mest om aften....

Anmeld

14. juni 2011

Janni.

Silas blev stukket for 25 min siden. Er spændt på hvordan han reagerer.. Farmand holdte ham imens han blev stukket, og jeg trøstede bagefter.. Havde taget lidt mme med i tilfælde af at jeg ikke kunne trøste ham med andet, men det gik fint.. 

Anmeld

14. juni 2011

fif

MIWULA skriver:

Hejsa

Det ska nok gå alt sammen, tror det er meget forskelligt hvornår feberen kommer, hvis den overhovedet dukker op!! Vores pige blev pylret om aftenen, men faldt hurtigt ned igen

Og min kæreste var med hos lægen, og lægen sagde at bare vi var rolige, og hurtigt rejste os igen, så ville hun hurtigt "glemme" hva der var sket! Ellers må din lille dreng få en tår, så han kan flade lidt ned bagefter...

Anmeld

14. juni 2011

MIWULA

Den lykkelige skriver:

Jeg holdt hende bare, snakkede til hende og trøstede hende selvfølgelig bagefter.. hun fik den kl 11 og fik feber kl 19 om aftenen ca.. ret høj faktisk.. men kunne slet ikke mærke det på hende..

Okey tak for svaret. dejligt du ikk kunne mærke det på hende. Sidst Jamie havde feber kunne jeg godt mærke det på ham han ville slet ikk sove og spiste næsten ikk og der var det kun en feber på 38,6 og den blir vel højere her går jeg ud fra ikk fordi den behøver det  men sys jeg bare jeg har hørt.

Anmeld

14. juni 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Uhh held og lykke med ham håber det oz kommer til og gå godt efter.

Jo tak og i lige måde! håber de små har det fint efter. - min største frygt er feberkramper ..

Anmeld

14. juni 2011

MIWULA

Janni. skriver:

Silas blev stukket for 25 min siden. Er spændt på hvordan han reagerer.. Farmand holdte ham imens han blev stukket, og jeg trøstede bagefter.. Havde taget lidt mme med i tilfælde af at jeg ikke kunne trøste ham med andet, men det gik fint.. 

Okey håber ikk han får feber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.