Hvidovre patient hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dt koster ca  pr dag for faren med morgenmad at bo derover, det er gratis for mor og barn

Jeg kiggede lige på hjemmeside for, at være sikker på det, men jeg huskede forkert og slettede det hurtigt fra mit indlæg. Men du nåede, at komme mig i forkøbet, he he he. Jeg ved ikke lige hvor jeg havde det fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

tazz

Chalala85 skriver:

Er helt enig, det var også det jeg kom på og ja emsig er de nogen af dem.. skulle have lagt kateter et par gange.. gør niller naller.. men næh nej hende her mente ikke det gjorde ondt så hun jordeerede det bare op.. Dumme *bib*

Ja, de er også strøget fra min julekortsliste, det er helt sikkert

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg kiggede lige på hjemmeside for, at være sikker på det, men jeg huskede forkert og slettede det hurtigt fra mit indlæg. Men du nåede, at komme mig i forkøbet, he he he. Jeg ved ikke lige hvor jeg havde det fra

150kr for faren pr dag med morgenmad også kan man købe frokost og aftensmad ved siden af, det læste jeg mig lige frem til

Anmeld

14. juni 2011

Chalala85

tazz skriver:

Ja, de er også strøget fra min julekortsliste, det er helt sikkert

Enig

Anmeld

14. juni 2011

Lise

Jeg har haft en enkelt nat på patienthotellet i forbindelse med min mindste søns fødsel. Det var fint - ligesom barselsgangen var da jeg fødte min største søn. Har ikke rigtigt noget sammenligningsgrundlag, men synes at det var fint at være der. Jeg oplevede lidt mere af barselsgangen ved første fødsel, da vi var der tre nætter, og her anden gang ventede vi bare på at måtte komme hjem.

Hvis faderen er med, ja, så skal han betale for maden, hvis han spiser der. Det er jo fair nok, når det ikke er en nødvendighed at han er der..  Det er samme pris, som det var på barselsgangen (hvor han også betalte for maden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.