Hvidovre patient hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.788 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der har været indlagt der efter en fødsel ?

i må meget gerne dele jeres oplevelser om evt. jeres fødsel på hvidovre og jeres tid efter på barselgangen eller patient hotellet

vi er selv blevet tilbudt at komme der over i 2 dage hvis alt er som det skal være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Er der nogen der har været indlagt der efter en fødsel ?

i må meget gerne dele jeres oplevelser om evt. jeres fødsel på hvidovre og jeres tid efter på barselgangen eller patient hotellet

vi er selv blevet tilbudt at komme der over i 2 dage hvis alt er som det skal være.

Hvordan bliver man tilbudt det? Og hvorfor skal man? Jeg skal selv føde på Hvidovre, så er bare nysgerrig

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Hvordan bliver man tilbudt det? Og hvorfor skal man? Jeg skal selv føde på Hvidovre, så er bare nysgerrig

Det var min jordmoder der spurgte om vi havde lyst til det for man får eget værelse, og er i fred, men man får stadig hjælp når man har brug for det.  

det lyder bedre end barselsgangen for der kommer man højst sandsynlig til at dele værelse med en.

Anmeld

14. juni 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Det var min jordmoder der spurgte om vi havde lyst til det for man får eget værelse, og er i fred, men man får stadig hjælp når man har brug for det.  

det lyder bedre end barselsgangen for der kommer man højst sandsynlig til at dele værelse med en.

Ahh på den måde, det har jeg vist hørt lidt om Jeg troede bare ikke det var muligt som førstegangsfødende - men det vil jeg da lige høre lidt mere om

Anmeld

14. juni 2011

tazz

På Hvidovre?
Har de fået patienthotel? Da jeg fødte lå jeg på barselsgangen. Her havde man eneværelser med eget bad/toilet og sofa manden kunne sove på. Ganske hyggeligt, lige en tand for emsige medarbejdere

Anmeld

14. juni 2011

Chalala85

tazz skriver:

På Hvidovre?
Har de fået patienthotel? Da jeg fødte lå jeg på barselsgangen. Her havde man eneværelser med eget bad/toilet og sofa manden kunne sove på. Ganske hyggeligt, lige en tand for emsige medarbejdere

Er helt enig, det var også det jeg kom på og ja emsig er de nogen af dem.. skulle have lagt kateter et par gange.. gør niller naller.. men næh nej hende her mente ikke det gjorde ondt så hun jordeerede det bare op.. Dumme *bib*

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Ahh på den måde, det har jeg vist hørt lidt om Jeg troede bare ikke det var muligt som førstegangsfødende - men det vil jeg da lige høre lidt mere om

Jeg er førstegangsfødende så det er det

du skal bare bede om det så tror jeg du får lov, hvis alt forløber som det skal.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

På Hvidovre?

Ja det har de

men kender ikke så meget til det andet end man får eget værelse og faren får en bedre seng og man kan være mere i fred.

man kan jo risikerer at man skal dele værelse med en på barselsgangen.

Anmeld

14. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fødte på Hvidvore 1. gang og jeg var rigtig glad for det. Det var i 2007 og ikke noget patienthotel og fik lov til, at have 2 overnatninger på eneværelse.

Da jeg skulle føde 2. gang i 2009 skulle det også have været på Hvidovre Hospital, men pga. for mange fødsler blev jeg sendt videre til Gentofte Hospital. Det var jeg rigtig glad for, da jeg ville blive sendt hjem efter 4 timer og det gjorde jeg ikke på Gentofte hospital. Patienthospitallet var ikke færdigt på det tidspunkt.

Udover det var jeg ganske glad for, at føde på Hvidovre Hospital.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg fødte på Hvidvore 1. gang og jeg var rigtig glad for det. Det var i 2007 og ikke noget patienthotel og fik lov til, at have 2 overnatninger på eneværelse.

Da jeg skulle føde 2. gang i 2009 skulle det også have været på Hvidovre Hospital, men pga. for mange fødsler blev jeg sendt videre til Gentofte Hospital. Det var jeg rigtig glad for, da jeg ville blive sendt hjem efter 4 timer og det gjorde jeg ikke på Gentofte hospital. Patienthospitallet var ikke færdigt på det tidspunkt.

Udover det var jeg ganske glad for, at føde på Hvidovre Hospital.

Jeg mener, at alle kan komme på patienthotellet, man skal bare være opmærksom på, at det koster penge og er IKKE gratis.

Dt koster ca  pr dag for faren med morgenmad at bo derover, det er gratis for mor og barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.