Jeg har brug for idéer...fremlæggelse, bachelor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Aves.

Rikke&Liam skriver:

Skægt. Jeg har netop færdiggjort min 1.årsopgave. Har også skrevet om inklusion i børnehaver. Men det er jo kun 8 sider. Så vand ved siden af en bachelor

Nå, men har du overvejet at fortælle om nogle af de redskaber man kan bruge for at opnå inklusion? f.eks. LP-modellen? Måske du har set den i brug? Fungerer det eller ej.

Eller stiller du nogle ubesvarede spørgsmål i opgaven du kunne "svare" på?

Ja, det kunne jeg gøre...det har jeg ikke beskrevet på den måde..har brugt forskellige teoretikere i forhold til at inkludere...feks reggioe emilia...skrev om inklusion og relation i min pædagogik..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Rikke, Liam & Linus

Eva. skriver:

Ja, det kunne jeg gøre...det har jeg ikke beskrevet på den måde..har brugt forskellige teoretikere i forhold til at inkludere...feks reggioe emilia...skrev om inklusion og relation i min pædagogik..

Ok, jeg har skrevet om inklusion og relationskompetence og inddraget de 8 samspilstemaer Held og lykke med eksamen

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Rikke&Liam skriver:

Ok, jeg har skrevet om inklusion og relationskompetence og inddraget de 8 samspilstemaer Held og lykke med eksamen

Det er jo stort set det samme... men der er jo tusind måder at vinkle det på... Tak..

Anmeld

11. januar 2014

Emine1203

Rikke, Liam & Linus skriver:

Skægt. Jeg har netop færdiggjort min 1.årsopgave. Har også skrevet om inklusion i børnehaver. Men det er jo kun 8 sider. Så vand ved siden af en bachelor

Nå, men har du overvejet at fortælle om nogle af de redskaber man kan bruge for at opnå inklusion? f.eks. LP-modellen? Måske du har set den i brug? Fungerer det eller ej.

Eller stiller du nogle ubesvarede spørgsmål i opgaven du kunne "svare" på?

Hej jeg kan løse at du har skrevet om inklusion i 1. Årsprøven og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har IIS eksamen om 20 dage som er skriftlig og vil skrive on inklusion men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave en problemformulering? Kan du ikke hjælpe miggg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.