Hehe - den ligner mig ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Wimmie

PernilleogDennis skriver:

lige et sidespring.. Har i alle fået taget blodprøver til NF eller hvorfor gør man det/gør man det ikke?? 

-og rigtig sød babybillede du fik. Den er rigtig tydelig og sød.

Inden NF fik jeg taget alle blodprøver ved min egen læge (doubetests), så de havde dem til scanningen. Det er bl.a. de prøver de beregner risikoen for Down's Syndrom ud fra (hvis det var dét du mente)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Wimmie

Mettefpigen skriver:

Jaa vores var også pænt nok... Men nøj jeres er virkelig godt

Jaa skal give 1200 kr, men kæresten sagde at det skulle han nok give så det var ikk noget problem... Men ellers siger min pung nok ikk lige jaa tak til det...

Men synes bare at 20 uger uden scanning det er bare længe at gå... Hihi... Specielt når man bare gerne vil have ham ud!!!!

Hehe, ja så er det jo ikke at sige nej til... her hjælper det ikke så meget da vi har fællesøkonomi (mere eller mindre), så det vil alligevel mine egne penge der vil blive brugt... og da vi tager til London om 2 uger blev vi enige om at vi hellere ville bruge pengene til lidt ekstra baby-tøj derovre.

Men 2D scanningen koster også lidt... vi ville heller ikke vente til uge 20

Anmeld

13. juni 2011

PernilleogDennis

Wimmie skriver:

Inden NF fik jeg taget alle blodprøver ved min egen læge (doubetests), så de havde dem til scanningen. Det er bl.a. de prøver de beregner risikoen for Down's Syndrom ud fra (hvis det var dét du mente)

Det var lige nøjagtig hvad jeg tænkte på , men de eneste blodprøver jeg fik taget var til mit første læge tjek, der hvor min vandre journal også blev lavet, er det der du mener?? 

Anmeld

13. juni 2011

Wimmie

A&F skriver:

Jamen så krydser jeg fingre for at den beholder sin mors næse.

Jepper

Men den må nu også gerne få sin egen fine lille næse, for jeg er ikke helt tilfreds med min egen - men i det mindste er den ikke skæv som min mands

Anmeld

13. juni 2011

Wimmie

PernilleogDennis skriver:

Det var lige nøjagtig hvad jeg tænkte på , men de eneste blodprøver jeg fik taget var til mit første læge tjek, der hvor min vandre journal også blev lavet, er det der du mener?? 

Ja, jeg tror det er de samme. Du har da været til NF, ikke? For hvis du har fået risikoberegning, så har de fået tilsendt blodprøverne fra din egen læge

Anmeld

13. juni 2011

A&F

Wimmie skriver:

Jepper

Men den må nu også gerne få sin egen fine lille næse, for jeg er ikke helt tilfreds med min egen - men i det mindste er den ikke skæv som min mands

Så må du komme med en opdatering på næsen, når baby engang kommer til verden

Anmeld

13. juni 2011

PernilleogDennis

Wimmie skriver:

Ja, jeg tror det er de samme. Du har da været til NF, ikke? For hvis du har fået risikoberegning, så har de fået tilsendt blodprøverne fra din egen læge

jo det har jeg, og de var fine, men fik dem ikke afvide? .. Men havde forstået det sådan at man igen skulle have taget blodprøver til NF, men det misforstod jeg så.. Men mange tak for dit svar. Dejligt du gad bruge tiden....

Anmeld

13. juni 2011

Phoenix

Sikken et fint billede I fik af jeres baby

Bare vent til ( hvis ) I prøver at få 3D/4D billeder. Der kan man rigtig komme til at sammenligne babyen med mor og far. Det er en oplevelse. En ganske rørende en af slagsen

Anmeld

13. juni 2011

Mettefpigen

Wimmie skriver:

Hehe, ja så er det jo ikke at sige nej til... her hjælper det ikke så meget da vi har fællesøkonomi (mere eller mindre), så det vil alligevel mine egne penge der vil blive brugt... og da vi tager til London om 2 uger blev vi enige om at vi hellere ville bruge pengene til lidt ekstra baby-tøj derovre.

Men 2D scanningen koster også lidt... vi ville heller ikke vente til uge 20

Neej men ekstra babytøj er også bedre end et ekstra billede

Anmeld

13. juni 2011

Wimmie

A&F skriver:

Så må du komme med en opdatering på næsen, når baby engang kommer til verden

Jeg lover at komme med en næse-opdatering og næsebilleder når barnet er født, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.