Hehe - den ligner mig ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Wimmie

Vi fik nogle rigtig fine scanningsbilleder med hjem fra NF og da jeg viste dem til venner og familie har de alle sagt; "Jamen den ligner dig jo - samme næse og hage" - og det er ikke engang løgn

Jeg ved godt at den kun er lillebitte endnu og det nok bare er tilfældigt, men det er totalt min næse og lille runde hage...spøjst

Andre der har tænkt det samme?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

A&F

Wimmie skriver:

Vi fik nogle rigtig fine scanningsbilleder med hjem fra NF og da jeg viste dem til venner og familie har de alle sagt; "Jamen den ligner dig jo - samme næse og hage" - og det er ikke engang løgn

Jeg ved godt at den kun er lillebitte endnu og det nok bare er tilfældigt, men det er totalt min næse og lille runde hage...spøjst

Hehe det er det samme tilfælde her. På scanningsbillederne har baby min næse

Anmeld

13. juni 2011

JustinsMoar

Justin ligner en fugl m. næb på vores billede ..

Anmeld

13. juni 2011

Mettefpigen

Wimmie skriver:

Nææ slet ikk.. Men skal til 3D scanning på onsdag så håber man kan se noget mere der...

Men det er da godt nok også et flot billede i har fået

Anmeld

13. juni 2011

Wimmie

*Baby09* skriver:

Justin ligner en fugl m. næb på vores billede ..

Hehe...sjovt

Anmeld

13. juni 2011

Wimmie

A&F skriver:

Hehe det er det samme tilfælde her. På scanningsbillederne har baby min næse

Det er da lidt sjovt at tænke på...også selvom det kan ændre sig. Håber at vores får min næse frem for min mands (han har en skæv næseryg)

Anmeld

13. juni 2011

Wimmie

Mettefpigen skriver:

Nææ slet ikk.. Men skal til 3D scanning på onsdag så håber man kan se noget mere der...

Men det er da godt nok også et flot billede i har fået

Ja, jeg synes også det var et rigtig godt billede - synes ofte at scanningsbillederne er mere slørede, men her kan man jo virkelig se den fine profil

Har også overvejet 3D-scanning...bare træls det er så dyrt

Anmeld

13. juni 2011

A&F

Wimmie skriver:

Det er da lidt sjovt at tænke på...også selvom det kan ændre sig. Håber at vores får min næse frem for min mands (han har en skæv næseryg)

Jamen så krydser jeg fingre for at den beholder sin mors næse.

Anmeld

13. juni 2011

Mettefpigen

Wimmie skriver:

Ja, jeg synes også det var et rigtig godt billede - synes ofte at scanningsbillederne er mere slørede, men her kan man jo virkelig se den fine profil

Har også overvejet 3D-scanning...bare træls det er så dyrt

Jaa vores var også pænt nok... Men nøj jeres er virkelig godt

Jaa skal give 1200 kr, men kæresten sagde at det skulle han nok give så det var ikk noget problem... Men ellers siger min pung nok ikk lige jaa tak til det...

Men synes bare at 20 uger uden scanning det er bare længe at gå... Hihi... Specielt når man bare gerne vil have ham ud!!!!

Anmeld

13. juni 2011

PernilleogDennis

lige et sidespring.. Har i alle fået taget blodprøver til NF eller hvorfor gør man det/gør man det ikke?? 

-og rigtig sød babybillede du fik. Den er rigtig tydelig og sød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.