Tak for i dag tøser!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

LISBETH:-)

Lou87 skriver:

Jeg skal starte d. 28 i denne måned.. SUK!
Og jamen du er velkommen

Ja li hva jeg ku se har dinkage.dk det der geometri sæt til 200 kr, nu ved jeg ikk hva michelle gav på den hollandske ???

Det var lidt mere end 200 kr så jeg vil meget gerne have det med! Hvem skal jeg overfører penge til? og et konto nr. smid det lige i en pb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Lou87

lisbeth2910 skriver:

Det var lidt mere end 200 kr så jeg vil meget gerne have det med! Hvem skal jeg overfører penge til? og et konto nr. smid det lige i en pb.

Oki..

Jamen jeg ved det ikk lige, jeg har nok ikk råd til og lægge ud for det hele...  Har du det Michelle ??

OG HJÆLP MIG FOR KATTEN DA LI MED DE TYLLER

Anmeld

13. juni 2011

Lou87 skriver:

Oki..

Jamen jeg ved det ikk lige, jeg har nok ikk råd til og lægge ud for det hele...  Har du det Michelle ??

OG HJÆLP MIG FOR KATTEN DA LI MED DE TYLLER

Ellers køber jeg det bare selv

Anmeld

13. juni 2011

Lou87

Er det dette sæt du har michelle, som vi brugte i dag ??
Kan ikk huske str.

http://dinkage.dk/udstikkere-9/udstikkere-til-blomster-og-blade-12/pme-5-petal-cutter-saet-af-4-276.html

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik

Lou87 skriver:

Er det dette sæt du har michelle, som vi brugte i dag ??
Kan ikk huske str.

http://dinkage.dk/udstikkere-9/udstikkere-til-blomster-og-blade-12/pme-5-petal-cutter-saet-af-4-276.html

Jeg kan godt lægge ud hvis bare i overfører pengene hurtigst muligt

Nej det var ikke dem vi brugte til rosrene. 

Det var dem her  http://dinkage.dk/udstikkere-9/udstikkere-til-blomster-og-blade-12/fmm-5-petal-rose-udstikker-65-mm-262.html

i 3 forskellige størrelser

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik

Men hvis bestiller lisbeth kan du så vente med at få det ti næste gang vi ses for ellers tror jeg ikke vi sparer noget i porto hvis det skal sendes videre herfra?

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik

Jeg er 10 minutter fra at trykke på bestilknappen de damer. Ikke for at hunse med jer men konen her er træææææt

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik skriver:

Men hvis bestiller lisbeth kan du så vente med at få det ti næste gang vi ses for ellers tror jeg ikke vi sparer noget i porto hvis det skal sendes videre herfra?

Ja det kan jeg sagtens. Ellers kan Louise få det, og så kan jeg hente det på hendes arbejde - endnu en grund til en shopping tur til næstved!

Og jeg kan sagtens overfører med det samme - min netbank virker nemlig laaaaangt om længe!

Send lige dit konto nr og det helt præcise beløb!

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik

lisbeth2910 skriver:

Ja det kan jeg sagtens. Ellers kan Louise få det, og så kan jeg hente det på hendes arbejde - endnu en grund til en shopping tur til næstved!

Og jeg kan sagtens overfører med det samme - min netbank virker nemlig laaaaangt om længe!

Send lige dit konto nr og det helt præcise beløb!

Super. Det gør jeg lige så snart jeg ved hvor mange vi er om at dele portoen

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik skriver:

Super. Det gør jeg lige så snart jeg ved hvor mange vi er om at dele portoen

Ok så bliver det først i morgen, for tandstikkerne i mine øjne er ved og knække

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.