Tak for i dag tøser!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.223 visninger
50 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Polkaprik

Tak for en fatastisk kagehyggedag!! Det var igen en sand fornøjelse at få besøg af alle jer skønne tøser og glæder mig til at gøre det igen

Jeg kigger i min kalender en af dagene og ser om jeg kan finde et par datoer til efter sommerferien. Så holder vi en afstemning som vanen tro

Jeg er endnu ikke stødt på noget som nogle har glemt men i må jo lige råbe højt hvis I mangler noget i havde med hertil

Håber I alle havde en fornøjelig og lærerig dag og har mod på det igen. 

Kom gerne med ris og ros så vi kan få det bedste ud af vores møder

Michelle - der nu vil holde en HEL uge fri for kagebagning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Polkaprik

Jeg skriver et indlæg i morgen med links og opskrifter mm.

Sidder lige nu og bestiller fra dinkage.dk. Er der nogle der bor her i nærheden der skal have noget med så vi kan deles om fragten på 65 kr?

Anmeld

13. juni 2011

ZamanogDania

Jamen tusind tak for i dag Michelle og alle andre. Jeg havde en fantastisk dag og kagen smagte helt vildt godt

Michelle du er som sædvandlige altid hjælpsom og en god lærer jeg har lært mange ting af dig.

Og jer andre. Synes alle sammen var rigtige søde.
Glæder mig helt vildt til næste gang

Anmeld

13. juni 2011

sandorff

selv tak for en god dag - dejligt jeg var velkommen selvom jeg er en af "de nye"

kagen jeg fik med hjem blev flemming rigtig glad for og den røg hurtigt ned. fik også ros af mine børn for bamsen du så dygtigt fik lært mig at lave... tak for det

glæder mig til næste gang. og husk - vil du gerne holde "fri" og ikke lægge hus til vil jeg godt....

Anmeld

13. juni 2011

LISBETH:-)

Også tak herfra Michelle - glæder mig allerede til næste gang.

Synes det er fantastisk og lærer en masse samtidig med at man får mulighed for at prøve en masse nye dimser, og så er det da også helt fantastisk at møde alle jer søde baby.dk damer

Ingen ris herfra - kun en hel del ros!!!!!

Anmeld

13. juni 2011

Lou87

STOR ROS HERFRA.. !
Du er så god til og lære fra dig og jeg synes vi alle skal give dig en masse  for at du gider bruge din fritid på os..
Det er bare SÅ stort af dig !

Jeg kan ikk få nok og er klart med på det næste også..
( fingre for det ikk er for mange lørdage, da jeg jo desværre snart starter arbejde igen og arbejder hver anden lørdag)

Jeg ville måske gerne ha noget med fra dinkage..
Men sidder og spekulerer over hvad jeg "helst" vil have..

Anmeld

13. juni 2011

Lou87

lisbeth2910 skriver:

Også tak herfra Michelle - glæder mig allerede til næste gang.

Synes det er fantastisk og lærer en masse samtidig med at man får mulighed for at prøve en masse nye dimser, og så er det da også helt fantastisk at møde alle jer søde baby.dk damer

Ingen ris herfra - kun en hel del ros!!!!!

Ja det er så hyggeligt - man får jo heller ikk bedre borddame end dig  hihi

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik

Det lyder bare rigtig dejligt at I har mod på mere. Så må vi se at lære at lave nogle orkideer og liljer!

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik

Lou87 skriver:

Ja det er så hyggeligt - man får jo heller ikk bedre borddame end dig  hihi

Skynd dig skynd dig.. Bestiller i dag inden jeg går i seng

Anmeld

13. juni 2011

Lou87

Polkaprik skriver:

Jeg skriver et indlæg i morgen med links og opskrifter mm.

Sidder lige nu og bestiller fra dinkage.dk. Er der nogle der bor her i nærheden der skal have noget med så vi kan deles om fragten på 65 kr?

Ku godt være interesseret i og dele lidt porto, men er i tvivl om hva jeg helst vil ha.. hehe.

Jeg sidder feks lidt og kigger på tylleposen på de 45 cm og så de løse tyller på 10,12 og 16 mm..
Men ved ikk hvilken str jeg skal tage af tyllerne og om det er billigt nok for sprøjteposen ??
Mere hvis de alligevel er nogenlunde i pris oppe i kræmmerhuset er der jo ingen grund til det måske..

Man ka også få geometrisættet på dinkage.dk så jeg lige..

Hvis nogen var interesseret i og sku bestille den der blomstpræger og udstikker som polkaprik har fra den engelske side og splejse noget porto - så sig li til!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.