Eksamen - INGEN motivation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Ina33

Lise skriver:

Det kender jeg aaaaaalt til - har endnu ikke dumpet nogle fag på min overbygning trods "ladheden", men samler på fine 2-taller.. og jeg er bare ligeglad  Venter pt på svar fra min seneste eksamen i tirsdags...

Jeg krydser fingre for dig.

Men et 2-tal er egentlig også OK, så er det da i det mindste overstået, men jeg tvivler faktisk på at jeg kan trække mig så højt op...

Er det en HD du er ved at tage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Ina33

Baby-støv skriver:

Det er du ikk ene om..

Jeg skal os op onsdag og skal trække imorgn.. Jeg har virkelig heller ikk motivation, men nok fordi vores lærer er en rigtig stodder som bare vil have os ned med nakken..  Så satser bare på 02, så er jeg glad og skal aldrig glo på ham igen..

Ja mine tanker er også at bare jeg får 02, så er det da trods alt overstået...

Anmeld

13. juni 2011

Ina33

Dictes mor skriver:

Jeg har netop trykket print for alle mine eksamensopgaver, der alle skal afleveres imorgen, og det føles skønt. Men jeg har haft det som jer begge det sidste stykke tid, hang in there!

Uhhh det må være skønt, held og lykke med bedømmelsen.

Anmeld

13. juni 2011

Ina33

Eva. skriver:

Skal nok krydse....jeg kan heller ikke tage mig sammen til at læse op til min eksamen om en uge..

Øv øv øv den fandens motivation... Men lad os håbe at det går alligevel.  

Jeg krydser selvfølgelig også for dig.

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Loppe skriver:

Øv øv øv den fandens motivation... Men lad os håbe at det går alligevel.  

Jeg krydser selvfølgelig også for dig.

Tak.. og mon ikke det nok skal gå for os begge..

Anmeld

13. juni 2011

ØnskerEtMirakel

Loppe skriver:

Jeg skal til eksamen på onsdag, vi har i forvejen fået en case som skal forberedes. Min motivation ligger på et meget lille punkt, og jeg har stort set intet forberedt.

Jeg er helt klar over at jeg selvfølgelig risikerer at dumpe, men ikke engang dette kan få mig til at tage mig sammen. Jeg aner ikke mine levende råd. Lige nu er min holdning at jeg giver det et forsøg, og dumper jeg, så må jeg bare prøve igen.

AHRGHH bliver bare så gal på mig selv over denne slatten holdning...

Nå uanset hvad håber jeg i krydser fingre på onsdag fra Kl. 8 og frem til kl. 9.30.

kender det kun alt for godt.

Anmeld

14. juni 2011

Lise

Loppe skriver:

Men et 2-tal er egentlig også OK, så er det da i det mindste overstået, men jeg tvivler faktisk på at jeg kan trække mig så højt op...

Er det en HD du er ved at tage?

Nej, jeg læser cand.merc.aud  Og ja, med 2 er det da i det mindste overstået - det trøster jeg mig også med  Men det ER sgu svært at finde tid og motivation, når man også har arbejde og to små børn (for mit vedkommende i hvert fald) ved siden af studiet. Man kan ikke på samme måde læse når man vil..

Hvad læser du?

Anmeld

14. juni 2011

tazz

Lise skriver:

Nej, jeg læser cand.merc.aud  Og ja, med 2 er det da i det mindste overstået - det trøster jeg mig også med  Men det ER sgu svært at finde tid og motivation, når man også har arbejde og to små børn (for mit vedkommende i hvert fald) ved siden af studiet. Man kan ikke på samme måde læse når man vil..

Hvad læser du?

min familie tog flugten her i pinsen, så jeg sad helt alene hjemme og læste og læste og læste. Savnede dem og brokkede mig heftigt da de tog afsted, men det var faktisk rart lige at få nogle timer alene. Ellers var jeg taget ind på skolen og havde læst, så jeg var MIG helt alene.

Til gengæld opførte min studiegruppe sig som små børn, så jeg slukkede min telefon og min mail dagen før. Og så hægtede jeg mig på en anden gruppe og terpede med dem.

Anmeld

14. juni 2011

Ina33

Lise skriver:

Hvad læser du?

Jamen jeg er igang med at tage en proffesionsbachelor i finansielle markeder. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå igang med en overbygning bagefter, men mulighederne er vist ikke så store, da det jo er en akademiuddannelse.

Anmeld

14. juni 2011

JustAnotherName

Jeg sidder på skolen nu, og arbejder med at blive færdig med case-arbejde.... Eller ja - jeg sidder jo så og glor HERINDE i stedet for   

Jeg arbejder og prøver. Men motivationen er i bund.
Jeg skal til eksamen torsdag. Og når den er ovre, så går næste igang, som er omfattende individuelt projekt, hvor alle fag skal inddrages .....og jeg er en hat til at arbejde så intensivt!

Men det må gå som det går!!    Vi kan krydse lidt for hinanden.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.