Eksamen - INGEN motivation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.648 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Ina33

Jeg skal til eksamen på onsdag, vi har i forvejen fået en case som skal forberedes. Min motivation ligger på et meget lille punkt, og jeg har stort set intet forberedt.

Jeg er helt klar over at jeg selvfølgelig risikerer at dumpe, men ikke engang dette kan få mig til at tage mig sammen. Jeg aner ikke mine levende råd. Lige nu er min holdning at jeg giver det et forsøg, og dumper jeg, så må jeg bare prøve igen.

AHRGHH bliver bare så gal på mig selv over denne slatten holdning...

Nå uanset hvad håber jeg i krydser fingre på onsdag fra Kl. 8 og frem til kl. 9.30.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

Loppe skriver:

Jeg skal til eksamen på onsdag, vi har i forvejen fået en case som skal forberedes. Min motivation ligger på et meget lille punkt, og jeg har stort set intet forberedt.

Jeg er helt klar over at jeg selvfølgelig risikerer at dumpe, men ikke engang dette kan få mig til at tage mig sammen. Jeg aner ikke mine levende råd. Lige nu er min holdning at jeg giver det et forsøg, og dumper jeg, så må jeg bare prøve igen.

Nå uanset hvad håber jeg i krydser fingre på onsdag fra Kl. 8 og frem til kl. 9.30.

Skal nok krydse....jeg kan heller ikke tage mig sammen til at læse op til min eksamen om en uge..

Anmeld

13. juni 2011

Dictes mor

Jeg har netop trykket print for alle mine eksamensopgaver, der alle skal afleveres imorgen, og det føles skønt. Men jeg har haft det som jer begge det sidste stykke tid, hang in there!

Anmeld

13. juni 2011

twinny

Det er du ikk ene om..

Jeg skal os op onsdag og skal trække imorgn.. Jeg har virkelig heller ikk motivation, men nok fordi vores lærer er en rigtig stodder som bare vil have os ned med nakken..  Så satser bare på 02, så er jeg glad og skal aldrig glo på ham igen..

Anmeld

13. juni 2011

Lise

Det kender jeg aaaaaalt til - har endnu ikke dumpet nogle fag på min overbygning trods "ladheden", men samler på fine 2-taller.. og jeg er bare ligeglad  Venter pt på svar fra min seneste eksamen i tirsdags...

Jeg krydser fingre for dig.

Anmeld

13. juni 2011

Nettemor

Loppe skriver:

kender det alt for godt. skal op i morgen og har stort set ikke forberedt noget. men det skal nok gå.

Anmeld

13. juni 2011

Muttitil1+1

Jeg har absolut heller ingen motivation, så føler med dig... Har to eksamener i næste uge, og det eneste jeg har nået i dag er at læse 25 sider! Det rækker jo ikke langt... kan bare slet ikke finde lysten til det - jeg har børneværelse og flytning i hovedet i stedet - det er det der interesserer mig lige nu! Øv, hvor er det bare latterligt, at man kan være så doven og ugidelig Jeg har ikke engang et godt råd til dig - har ikke fundet ud af, hvad der virker for mig endnu desværre... men krydser alt hvad jeg kan for dig på onsdag

STORT og masser af tanker herfra

Anmeld

13. juni 2011

Caroline86

hvor er det dog egentlig dejligt at se at jeg ikke er ene om at have det sådan

Jeg skal til min afsluttende eksamen på fredag... En times eksamen! Jeg kan slet slet slet ikke trække mig op til at få lavet den præsentation jeg skal!

Anmeld

13. juni 2011

Ina33

Caroline86 skriver:

hvor er det dog egentlig dejligt at se at jeg ikke er ene om at have det sådan

Jeg skal til min afsluttende eksamen på fredag... En times eksamen! Jeg kan slet slet slet ikke trække mig op til at få lavet den præsentation jeg skal!

Ja det er altid rart når man opdager man ikke er ene om at være tosset...

Pyha jeg ved slet ikke hvordan det skal gå på onsdag...

Anmeld

13. juni 2011

Ina33

NadiaSK skriver:

Jeg har absolut heller ingen motivation, så føler med dig... Har to eksamener i næste uge, og det eneste jeg har nået i dag er at læse 25 sider! Det rækker jo ikke langt... kan bare slet ikke finde lysten til det - jeg har børneværelse og flytning i hovedet i stedet - det er det der interesserer mig lige nu! Øv, hvor er det bare latterligt, at man kan være så doven og ugidelig Jeg har ikke engang et godt råd til dig - har ikke fundet ud af, hvad der virker for mig endnu desværre... men krydser alt hvad jeg kan for dig på onsdag

STORT og masser af tanker herfra

Tak for dine krydsede fingre...

Og held og lykke til dig med dine eksamner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.