vil du gerne ud at spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Caroline86

Carina1977 skriver:

Hey nu hvor du er igang...så forlang lige at det kommer i Silkeborg-Ikast-Herning området også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

muzen

Caroline86 skriver:

jeg skal nok lige brokke mig til ham og sige de skal se at komme i gang i Odense hvis de ikke allerede er i fuldt sving!

takker det lyder bare super

Anmeld

14. juni 2011

Caroline86

muzen skriver:

takker det lyder bare super

jeg er ret sikker på de lægger masser af planer men det kan jo i hvert fald ikke skade at minde dem om Fyn

Anmeld

16. juni 2011

lisbethita

Caroline86 skriver:

jeg er sulten.... haha!

Daniel er dum.. gider ikke køre på tanken efter guf til mig

heh e...så ikke din kommentar den aften. Men dumme daniel, ja ;-)

Er hjemme med smilla, der har øjenbetændelse...suk!

Anmeld

16. juni 2011

Caroline86

lisbethita skriver:

heh e...så ikke din kommentar den aften. Men dumme daniel, ja ;-)

Er hjemme med smilla, der har øjenbetændelse...suk!

det endte faktisk med at jeg fik ham overtalt !!!!!

hahahah.... dejlige mandse der passer på sin über stressede kæreste! puha altså..

Stakkels puller... hvorfor har hun nu fået det dumme stads? møs hende lige fra mig.. det hjælper!

Anmeld

16. juni 2011

lisbethita

Caroline86 skriver:

hahahah.... dejlige mandse der passer på sin über stressede kæreste! puha altså..

Stakkels puller... hvorfor har hun nu fået det dumme stads? møs hende lige fra mig.. det hjælper!

He he...såååådan der! Dygtig kæreste ;-)

Ham vi passede i sidste uge har smittet hende ;-( Hun lignede en, der havde fået en på øjet i morges, stakkels pullen.... synd for hende. Mor er også "dumme mor", fordi hun vil bare ikke have dryppet øjne. Støn...! 

p.s. har du set, at der er 70% udsalg på Pompdelux? Har lige købt 7 stk tøj inkl fragt til 300 ;-)

Anmeld

16. juni 2011

lisbethita

Caroline86 skriver:

Ham vi passede i sidste uge har smittet hende ;-( Hun lignede en, der havde fået en på øjet i morges, stakkels pullen.... synd for hende. Mor er også "dumme mor", fordi hun vil bare ikke have dryppet øjne. Støn...! 

p.s. har du set, at der er 70% udsalg på Pompdelux? Har lige købt 7 stk tøj inkl fragt til 300 ;-)

Anmeld

16. juni 2011

Caroline86

lisbethita skriver:

den slags hverken kan, må eller tør jeg kigge på ikke før eksamen er overstået i morgen

Stakkels mus! Det er heller ikke rart at få dryppet øjne! Vi var jo igennem det med Laura da hun havde mæslingerne i dec... kan forestille mig at det kun bliver mere besværligt jo ældre de bliver

Anmeld

16. juni 2011

lisbethita

Caroline86 skriver:

den slags hverken kan, må eller tør jeg kigge på ikke før eksamen er overstået i morgen

Stakkels mus! Det er heller ikke rart at få dryppet øjne! Vi var jo igennem det med Laura da hun havde mæslingerne i dec... kan forestille mig at det kun bliver mere besværligt jo ældre de bliver

Åhhh gud....det er svært med det drypperi! Hun vil bare ikke... ;-(

Og sorry jeg skrev det fristende tilbud - glem du så det ;-) KRAM og held og lykke med eksamen

Anmeld

16. juni 2011

Caroline86

lisbethita skriver:

Åhhh gud....det er svært med det drypperi! Hun vil bare ikke... ;-(

Og sorry jeg skrev det fristende tilbud - glem du så det ;-) KRAM og held og lykke med eksamen

pssst.... mælkechokolade har fri fragt og 25% på småfolk, hollys og Lise Sandahl i dag rabatkode: nyhedsbrev!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.