vil du gerne ud at spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.970 visninger
41 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Caroline86

Men synes tit det er svært at få planlagt og i øvrigt alt for dyrt?

Så synes jeg du skal læse videre

på hjemmesiden www.r2n.dk kan man bestille bord på restauranter i "sidste øjeblik" og spare MANGE penge på regningen!

"Bedre priser – flere oplevelser, er tanken bag R2N-konceptet, hvor en lang række populære restauranter hver dag udbyder et antal borde, som du gratis kan reservere op til 2 dage i forvejen her på siden og samtidig få rabat på den samlede regning."

Det er et super godt koncept. Restauranter får solgt nogle borde som ellers ville stå tomme og kunderne sparer penge - win win!

Kig på det!

for en god ordens skyld skal jeg lige nævne at det er min søsters kærestes hjemmesiden... Det er dog ikke derfor jeg synes konceptet er super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Caroline86

den røg godt nok hurtigt væk

Anmeld

13. juni 2011

SD

Caroline86 skriver:

Men synes tit det er svært at få planlagt og i øvrigt alt for dyrt?

Så synes jeg du skal læse videre

på hjemmesiden www.r2n.dk kan man bestille bord på restauranter i "sidste øjeblik" og spare MANGE penge på regningen!

"Bedre priser – flere oplevelser, er tanken bag R2N-konceptet, hvor en lang række populære restauranter hver dag udbyder et antal borde, som du gratis kan reservere op til 2 dage i forvejen her på siden og samtidig få rabat på den samlede regning."

Det er et super godt koncept. Restauranter får solgt nogle borde som ellers ville stå tomme og kunderne sparer penge - win win!

Kig på det!

for en god ordens skyld skal jeg lige nævne at det er min søsters kærestes hjemmesiden... Det er dog ikke derfor jeg synes konceptet er super

skide smart - jeg har tilmeldt mig

tak for tippet

Anmeld

13. juni 2011

Caroline86

StineDegn skriver:

skide smart - jeg har tilmeldt mig

tak for tippet

det er nemlig super smart!

Anmeld

13. juni 2011

Rosa

Megasejt - den har jeg lige gemt som favorit 

Anmeld

13. juni 2011

Caroline86

Rosa skriver:

Megasejt - den har jeg lige gemt som favorit 

ja, de er næsten lige startet op i Århus så det kommer nok til at vælte ind med nye restauranter hos Jer

Anmeld

13. juni 2011

Rosa

Caroline86 skriver:

ja, de er næsten lige startet op i Århus så det kommer nok til at vælte ind med nye restauranter hos Jer

I love it  Jeg savnede også et sted at gå ind og samle inspiration til hvor man skal gå hen og spise i Århus, så det er da perfekt, med lidt rabat oveni 

Anmeld

13. juni 2011

SSL

fedt! Jeg har tilmeldt nu

Anmeld

13. juni 2011

Caroline86

Rosa skriver:

I love it  Jeg savnede også et sted at gå ind og samle inspiration til hvor man skal gå hen og spise i Århus, så det er da perfekt, med lidt rabat oveni 

personligt undrer jeg mig over at der ikke er nogen der har tænkt på det noget før!

Hvis man overvejer at gå på restaurant og vandrer op og ned ad gaderne og kigger ind går man jo ikke ind i en tom restaurant! Så det er da klart at foretrække for restauranterne at få solgt nogle borde og de mister jo penge når bordene står tomme, så det må stadig være bedre for dem i det mindste at få LIDT penge i kassen

men det er godt udtænkt af dem!

Anmeld

13. juni 2011

Caroline86

SSL skriver:

fedt! Jeg har tilmeldt nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.