Så træt af mine bryster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Mille83

Eva. skriver:

Ja, det var det...maven betaler danmark hvis man er medlem af den udvidede operationsdækning. eller de betaler op til max 25.000kr max 85% af indgrebet...

Hold da op troede ikke man skulle af med mere end 25.000-30.000 kr, men nu er det også en bryst reducering jeg vil have lavet. 

- De er alt for store....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

Mille83 skriver:

Hold da op troede ikke man skulle af med mere end 25.000-30.000 kr, men nu er det også en bryst reducering jeg vil have lavet. 

- De er alt for store....

Det koster nok lidt mere...hende jeg lå med gav omkring 50.000kr...

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

sheila1989 skriver:

Jeg overvejer meget kraftigt at få løftet mine om nogle år.. jeg er 22 og bruger 80H/I.. De er begyndt at hænge og gøre ondt  

Kan du ikke sende billeder så jeg kan se dit resultat ? 

sheila8589@hotmail.com 

TAK

Jeg har lagt billeder ind her...sender dig lige koden..

Anmeld

13. juni 2011

Mille83

Eva. skriver:

Det koster nok lidt mere...hende jeg lå med gav omkring 50.000kr...

Holy Cow...... Men er det ikke også en del år siden du fik  lavet? Der er jo næsten kamp om prisen nu......

Men overvejer nu også om jeg kan få en læge erklæring el lign på det da de virkelig er store i forhold til mig og har altid været det........ 

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Mille83 skriver:

Holy Cow...... Men er det ikke også en del år siden du fik  lavet? Der er jo næsten kamp om prisen nu......

Men overvejer nu også om jeg kan få en læge erklæring el lign på det da de virkelig er store i forhold til mig og har altid været det........ 

Naarrhhh....det er ikke så lang tid siden..2½ år siden..men hende der lavede dem er den dyreste og siger kun ja til en af fem der kommer hos hende...hun er vanvittig dygtig...mine førbryster var det grimmeste og nu er de så smukke...så hun er alle pengene værd.

Anmeld

13. juni 2011

Mille83

Eva. skriver:

Naarrhhh....det er ikke så lang tid siden..2½ år siden..men hende der lavede dem er den dyreste og siger kun ja til en af fem der kommer hos hende...hun er vanvittig dygtig...mine førbryster var det grimmeste og nu er de så smukke...så hun er alle pengene værd.

Jeg vil nu også hellere give det mere og sikre mig de bliver pæne - det er jo derfor man får dem lavet, for at de bliver pænere end de var/er 

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Mille83 skriver:

Jeg vil nu også hellere give det mere og sikre mig de bliver pæne - det er jo derfor man får dem lavet, for at de bliver pænere end de var/er 

Lige præcis...det må man ikek gå på kompromis med....men det jeg har fået lavet er stort set det samme som ved reduktion..det er så bare hud der fjernes og ikke fedt også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.