Så træt af mine bryster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Aves.

Tauf skriver:

Ok tak :-) Hvad koster det?? Så du har stadig en F skål?? Jeg kunne godt tænke mig at få dem lavet lidt mindre.

Jeg har præcis samme str. en 75 F ....og jeg synes de passer perfekt til resten af mig.

Jeg gav 38.000kr for dem, de bedste penge jeg har givet ud nogensinde...er så lykkelig for mine bryster nu. Og de mænd jeg har kendt efter de blev lavet har virkelig rost dem som det første da de så dem.. så tror faktisk de er ganske fine..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

MyLove E

Eva. skriver:

Jeg har præcis samme str. en 75 F ....og jeg synes de passer perfekt til resten af mig.

Jeg gav 38.000kr for dem, de bedste penge jeg har givet ud nogensinde...er så lykkelig for mine bryster nu. Og de mænd jeg har kendt efter de blev lavet har virkelig rost dem som det første da de så dem.. så tror faktisk de er ganske fine..

Mange tak for dit svar :-)

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Tauf skriver:

Mange tak for dit svar :-)

Det var så lidt...skriv endelig hvis du vil vide mere, se før og efter billeder osv..

Anmeld

13. juni 2011

MyLove E

Eva. skriver:

Det var så lidt...skriv endelig hvis du vil vide mere, se før og efter billeder osv..

Tak det kunne jeg faktisk godt tænke mig at se :-)

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

.har en bunke af mave som også er lavet og bryster..

Anmeld

13. juni 2011

MyLove E

Har sendt en mail har du fået den???

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Tauf skriver:

Har sendt en mail har du fået den???

Havde da lige glemt det...så er der sendt før og efter..

Anmeld

13. juni 2011

Mille83

Eva. skriver:

De 38.000 kr du gav var det kun for brysterne? Har længe overvejet mine, men vil først tabe mig det jeg skal....

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Mille83 skriver:

De 38.000 kr du gav var det kun for brysterne? Har længe overvejet mine, men vil først tabe mig det jeg skal....

Ja, det var det...maven betaler danmark hvis man er medlem af den udvidede operationsdækning. eller de betaler op til max 25.000kr max 85% af indgrebet...

Anmeld

13. juni 2011

Muffin_girl

Eva. skriver:

Jeg overvejer meget kraftigt at få løftet mine om nogle år.. jeg er 22 og bruger 80H/I.. De er begyndt at hænge og gøre ondt  

Kan du ikke sende billeder så jeg kan se dit resultat ? 

sheila8589@hotmail.com 

TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.