Rigtig god weekend til alle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2008

Honningblomst

wow.. er dine eksmaend ikke totalt imponeret over dit flotte vagttab? synes det bare er saa flot. jeg har tabt 3 kg. jeg vil tabe 5 kg inden jul for jeg vil have lod at spise masser til jul med god samvittighed jo og saa skal jeg hente JULEkort i fotoforhandleren som er blevet bestilt med et julebillede af guldklumpen

vi skal kikke hus her i weekenden og ellers lege og underholde guldklumpen, hvilket er jo et projekt i sig selv

Hej..
Tja, min x er ikke imponeret....han er ret negativ faktisk...synes jeg er for tynd og at mit ansigt er blevet grimt og efter jeg har tabt mig. Men han synes heller ikke det er fedt jeg har fået den operation...så intet positivt fra den front...sure mand..
Hvor er det FLOT du har tabt dig....så er der jo ikke lang tid til at du er i mål..
Knus og dejlig weekend...glæder mig til at se jeres julekort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2008

MorCamilla

Fredag eftermiddag kom en veninde og hendes kæreste på besøg.. Det endte så med at veninden og jeg tog et smut i byen da Mikkel var kommet i seng.. Og nøj hvor vi hyggede os, det er bare 1000 år siden vi har haft sådan en tøseaften kun os to...

I dag har vi gjort rent og hygget lidt, været en tur nede igennem gå gaden og kigget vinduer og nydt at julelysene er blevet tændt...

I morgen skal vi i skoven (hvis vejret tillader det) og så skal vi lave kalenderdekoration... og pynte til jul JUBII...

Rigtig go weekend til alle...

Anmeld

30. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Hej..
Tja, min x er ikke imponeret....han er ret negativ faktisk...synes jeg er for tynd og at mit ansigt er blevet grimt og efter jeg har tabt mig. Men han synes heller ikke det er fedt jeg har fået den operation...så intet positivt fra den front...sure mand..
Hvor er det FLOT du har tabt dig....så er der jo ikke lang tid til at du er i mål..
Knus og dejlig weekend...glæder mig til at se jeres julekort...

lyder mest som om din eks er sur over det ikke gik imellem jer og derfor er negativ instillet overfor dig.. ja, og er sur over du ser saa godt ud nu. argeligt man ikke kan glaede sig paa hinandens vegne men pyt. det vigtigeste er jo at man ved man ser godt ud

tak, jaa, her er mavefedtet saa smaat ved at vaere vaek - det er dejligt for man laegger dejligt marke til naar man sidder ned at maven ikke buler ud helt vildt saa meget mere, og der er ikke noget bedre end at spise usundt med god samvittighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.