Rigtig god weekend til alle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. november 2008

Honningblomst

Hej piger....

Håber I får en dejlig weekend...hvad skal I lave???
Mine de store skal til håndboldstævne en dag hver, så det går der meget tid med...heldigvis tager farmand dem vist med og så slapper jeg af med den lille...

Knus Eva..som sidder her i nye helt slim str.36 bukser...weeeeee....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2008

Maria9990

Eva skriver:

Hej piger....

Mine de store skal til håndboldstævne en dag hver, så det går der meget tid med...heldigvis tager farmand dem vist med og så slapper jeg af med den lille...

I aften sidder jeg hehjemme alene, Rasmus er ved nogle venner og Victoria sover, så nyder stilheden

Imorgen skal Victoria med mig og to af mine veninder ned og handle og nok noget frokost på en café.
Bagefter tager jeg hjem med Victoria og smutter så op til min far hvor jeg gør mig klar med en veninde. Så spiser vi fem tøser deroppe, og drikker lidt inden vi tager til "Girls night out", hvor der vil være mandestrip, 10-kr.s-bar og dildo-home-party, og så giver vi den gas! Og jeg glæder mig helt vildt!!

Søndag er jeg nok lidt dårlig, så farmor og farfar henter Victoria, da Rasmus skal til noget stævne i silkeborg og så henter jeg hende når jeg står op

Rigtig god weekend

Anmeld

28. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg skal jobbe i weekenden Har ellers lige nydt mine 2 fridage, så det er lidt øv at jeg skal op kl 5 i morgen tidlig.

Ellers skal jeg ikke lave noget som helst før på mandag, hvor der skal jules

Anmeld

28. november 2008

Pia.

Også rigtig dejlig weekend til dig søde...

I morgen skal vi pynte op til jul og måske en lille tur til Tyskland og søndag skal vi holde 1 søndag i advent hos mine forældre...

så det er det vores weekend går med - dejligt stille og roligt...

Håber vi lige kan snakkes ved i weekenden ...

Knus fra Pia.

Anmeld

28. november 2008

JonTri

Hmm hvis man kan regne i dag med - kæresten har holdt fri - så har jeg købt ny gammel bil... Ellers står den vist på Bilka-tur og rengøring for derefter at sætte den smule julepynt op vi har.
Måske en gåtue i skoven og ud til min mor... hun klager over hun ikke har set sit ´barnebarn i 14 dage. .

Knuzzzzer Rikke.

Anmeld

28. november 2008

Bastian

I morgen skal jeg i teatret med min søn og se Dyrene i Hakkebakkeskoven. Om aftenen skal vi julepynt, evt bage. Julehyggeriet fortsætter søndag og om eftermiddagen får vi gæster til varm cacao og æbleskiver. Søndag aften skal jeg interviewes af en journaliststuderende.

Anmeld

28. november 2008

twinboys

Julefrokost imorgen... Julefrokost på søndag... Ja det var så den weekend...

Rigtig god weekend til alle jer også...

Majbritt

Anmeld

29. november 2008

Miamaja

Hej piger....

wow.. er dine eksmaend ikke totalt imponeret over dit flotte vagttab? synes det bare er saa flot. jeg har tabt 3 kg. jeg vil tabe 5 kg inden jul for jeg vil have lod at spise masser til jul med god samvittighed jo og saa skal jeg hente JULEkort i fotoforhandleren som er blevet bestilt med et julebillede af guldklumpen

vi skal kikke hus her i weekenden og ellers lege og underholde guldklumpen, hvilket er jo et projekt i sig selv

Anmeld

29. november 2008

Diana...

Os rigtig god weekend fra mig...

Her skal der ikk ske så meget, Claus skal arbejde idag og i morgen skal vi til hundetræning.

Også tror jeg at jeg skal pynte op idag til jul ;o)

Knus Diana

Anmeld

29. november 2008

Honningblomst

Tak allesammen og ih hvor sker der meget julehygge hos jer andre...hyggeligt...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.