Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: jeg synes det er svært for vil jo heller ikke være uvenner med faren. Han vil bare ikke forstå at vores barn kan have brug for at være hjemme. Jeg har skrevet et brev til SFV hvor jeg grundigt beskriver hele situationen for hvorfor hun ikke vil derhjem. Men ved ikke hvad jeg vil have dem til at svare mig på. Vil egentlig bare gerne have sat samværet i stand by men det er jo ikke en mulighed. Vores datter vil jo ikke få det bedre af at samværet bliver mindre - hun kan jo stadig se og høre hvad der foregår. Hendes far vil heller ikke accepterer mindre. Jeg er bange for konsekvenserne. Både hvis de bibeholder et samværsmønster - det kan ødelægge hende helt - og jeg er bange for at de ikke skal have kontakt. ÅHH det er svært.
jeg synes det er svært for vil jo heller ikke være uvenner med faren. Han vil bare ikke forstå at vores barn kan have brug for at være hjemme.
Jeg har skrevet et brev til SFV hvor jeg grundigt beskriver hele situationen for hvorfor hun ikke vil derhjem. Men ved ikke hvad jeg vil have dem til at svare mig på. Vil egentlig bare gerne have sat samværet i stand by men det er jo ikke en mulighed. Vores datter vil jo ikke få det bedre af at samværet bliver mindre - hun kan jo stadig se og høre hvad der foregår. Hendes far vil heller ikke accepterer mindre. Jeg er bange for konsekvenserne. Både hvis de bibeholder et samværsmønster - det kan ødelægge hende helt - og jeg er bange for at de ikke skal have kontakt. ÅHH det er svært.
din datters mening kommer kun til at blive hørt hvis hun er rimelig gammel - eller hvis det ender i retten med børnesagkyndig undersøgelse - så hvis hun feks er 5-6 år har hun ikke nogen "mening" der bliver hørt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Så kan din x ringe til politiet som så henter jeres barn. Du kan ikek bare holde dit barn hjemme. Men ring til SF og hør hvordan du skal forholde dig.
Så kan din x ringe til politiet som så henter jeres barn. Du kan ikek bare holde dit barn hjemme. Men ring til SF og hør hvordan du skal forholde dig.
jeg ringer som det første i morgen.
Kan man henvende sig personligt?
Topp skriver: din datters mening kommer kun til at blive hørt hvis hun er rimelig gammel - eller hvis det ender i retten med børnesagkyndig undersøgelse - så hvis hun feks er 5-6 år har hun ikke nogen "mening" der bliver hørt
ALLE børn uanset alder har ret til at udtale sig - men de har ikke pligt til det..
Anonym skriver: i bund og grund vil det være et omsorgssvigt fra min side hvis jeg udleverer hende... Hun vil jo ikke derhjem! Hun siger: mor vil du love mig at jeg ikke skal derhjem i weekenden. Når jeg siger at det kan jeg ikke love men jeg vil finde ud af hvad vi kan gøre så GRÆDER hun... Virkelig græder..
i bund og grund vil det være et omsorgssvigt fra min side hvis jeg udleverer hende... Hun vil jo ikke derhjem! Hun siger: mor vil du love mig at jeg ikke skal derhjem i weekenden. Når jeg siger at det kan jeg ikke love men jeg vil finde ud af hvad vi kan gøre så GRÆDER hun... Virkelig græder..
men det er om han laver omsorgssvigt ikke dig - det er ikke grund til at nægte samvær..., hvis du tøver over for din datter, er det jo dig der laver en usikkerhed.
Anonym skriver: ALLE børn uanset alder har ret til at udtale sig - men de har ikke pligt til det..
har været igennem det... da min søn var 10 år - han blev hørt - men de sagde også at deres mening ikke er gældende
Anonym skriver: ændring til hvad??
ændring til hvad??
Hvis du vil have lavet om på samværet eller arbejde hen imod at det skal stoppe helt, skal du søge statsforvaltningen påny om ændrig af den samværsresulotion der er nu
Anonym skriver: jeg ringer som det første i morgen. Kan man henvende sig personligt?
I hvert fald kan du fortælle hvad det handler om og evt meddele at du holder dit barn hjemme og far kan besøge jer, indtil far kan tilbyde et trygt sted at have sit barn. Så ved de det.
SF er lige til at lukke op at skide i.. Min moster har ikke set sine børn over et år, fordi eks kæresten er syg i hovedet!! Han bilder dem alt muligt ind..
For pokker da. Det lyder som en møgsituation at stå i! Hvor gammel er din datter?
Du kan bede om overvåget samvær i en periode, ind til din datter ikke er utryk ved at være der..
Hvis det er overvåget, så kan din x jo f.eks ikke komme op og slås, uden at SFV ved det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128