hvis jeg nægter samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.781 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

hvad sker der så??

Min datter ønsker ikke at komme til sin far i weekenden, da der flere gange er sket ting hun er blevet utryg ved. Senest kom politiet fordi hendes far og underboen (på 80 år) var kommet op og slås..!!!! Hendes fars forklaring er at underboen begyndte at slå på ha, og havde slået mange gange da han langede hende en. Min datter fortalte da hun kom hjem at hun ikke så hvad der skete, blot så at den ældre dame blødte fra læben, politiet kom og hun blev rigtig bange. Hun ringede dagen efter og ville hjem, dette måtte hun ikke for ham for tog hun hjem måtte hun aldrig komme og besøge ham igen. Han gav hende derefter en kattekilling hvis hun ville blive, og hun blev fordi hun ikke ville gøre sin far ked af det og gerne ville have den kat.

nu græder hun fordi hun skal derhjem på torsdag og derefter på ferie hos han om 14 dage og hun vil IKKE derhjem!

WHAT to do????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

hvad sker der så??

Min datter ønsker ikke at komme til sin far i weekenden, da der flere gange er sket ting hun er blevet utryg ved. Senest kom politiet fordi hendes far og underboen (på 80 år) var kommet op og slås..!!!! Hendes fars forklaring er at underboen begyndte at slå på ha, og havde slået mange gange da han langede hende en. Min datter fortalte da hun kom hjem at hun ikke så hvad der skete, blot så at den ældre dame blødte fra læben, politiet kom og hun blev rigtig bange. Hun ringede dagen efter og ville hjem, dette måtte hun ikke for ham for tog hun hjem måtte hun aldrig komme og besøge ham igen. Han gav hende derefter en kattekilling hvis hun ville blive, og hun blev fordi hun ikke ville gøre sin far ked af det og gerne ville have den kat.

nu græder hun fordi hun skal derhjem på torsdag og derefter på ferie hos han om 14 dage og hun vil IKKE derhjem!

WHAT to do????

Har I fastsat samvær gennem statsforvaltningen?

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Har I fastsat samvær gennem statsforvaltningen?

Ja vi fik fastsat samvær for længe siden fra fre-søn. Vi har selv udvidet det.

Anmeld

13. juni 2011

Pige2009

Anonym skriver:

hvad sker der så??

WHAT to do????

I værste fald kan du efter gentagne udeblivelser fra samværet, såfremt det er fastsat gennem SFV, blive tvunget til at udlevere hende... En anden bruger herinde var villig til at gå i fængsel for at faderen ikke skulle komme i nærheden af barnet....

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Så kan din x ringe til politiet som så henter jeres barn. Du kan ikek bare holde dit barn hjemme. Men ring til SF og hør hvordan du skal forholde dig.

Anmeld

13. juni 2011

Topp

Anonym skriver:

hvad sker der så??

WHAT to do????

du skal som udgangspunkt udlevere hende når det er fastsat - HVIS ikke der er sket omsorgssvigt eller trusler imod hende..

men ring og snak med dem.

Anmeld

13. juni 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

Hvis i har en samværsresulotion.. Ja, så skal du udlevere din datter eller kan din datters far bare sende foden i stedet.. Mit råd til dig er at skrive til statsforvaltningen og bede om ændring af samvær.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

I værste fald kan du efter gentagne udeblivelser fra samværet, såfremt det er fastsat gennem SFV, blive tvunget til at udlevere hende... En anden bruger herinde var villig til at gå i fængsel for at faderen ikke skulle komme i nærheden af barnet....

jeg synes det er svært for vil jo heller ikke være uvenner med faren. Han vil bare ikke forstå at vores barn kan have brug for at være hjemme.

Jeg har skrevet et brev til SFV hvor jeg grundigt beskriver hele situationen for hvorfor hun ikke vil derhjem. Men ved ikke hvad jeg vil have dem til at svare mig på. Vil egentlig bare gerne have sat samværet i stand by men det er jo ikke en mulighed. Vores datter vil jo ikke få det bedre af at samværet bliver mindre - hun kan jo stadig se og høre hvad der foregår. Hendes far vil heller ikke accepterer mindre. Jeg er bange for konsekvenserne. Både hvis de bibeholder et samværsmønster - det kan ødelægge hende helt - og jeg er bange for at de ikke skal have kontakt. ÅHH det er svært.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

du skal som udgangspunkt udlevere hende når det er fastsat - HVIS ikke der er sket omsorgssvigt eller trusler imod hende..

men ring og snak med dem.

i bund og grund vil det være et omsorgssvigt fra min side hvis jeg udleverer hende... Hun vil jo ikke derhjem! Hun siger: mor vil du love mig at jeg ikke skal derhjem i weekenden. Når jeg siger at det kan jeg ikke love men jeg vil finde ud af hvad vi kan gøre så GRÆDER hun... Virkelig græder..

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Hvis i har en samværsresulotion.. Ja, så skal du udlevere din datter eller kan din datters far bare sende foden i stedet.. Mit råd til dig er at skrive til statsforvaltningen og bede om ændring af samvær.

ændring til hvad??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.