Hvordan ændrede jeres forhold sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Lisbeth85

GitteC78 skriver:

De første 5 mdr. af vores forhold boede Jesper i Århus og jeg i Herning. Vi så hinanden kun i weekenderne og ferie, og jeg savnede ham såååå meget og synes det var såååå hårdt at sige på gensyn og vide at der ville gå dage inden man så hinanden igen.... . Men jeg tror at savne en anden person kun er sund, tror måske også ens forhold bliver stærkere. Vi flyttede sammen efter kun 5 mdr. og nu snart 3 år efter har vi Daniel, hus og er gift . Det bedste ved at bo sammen, er at vågne op med den man elsker, være sammen hver dag, og man er ikke alene mere.... Jeg savner stadig Jesper helt vildt meget, når han er på arbejde og glæder mig til han kommer hjem igen, så jeg synes ikke vores forhold har ændret sig mht det.

Det er såå fedt for dig at I flytter sammen. Jeg glæder mig til at se dig, Linus igen og møde Peter

Årh, det lyder bare så dejligt med Jer to Jamen jeg er også sikker på, at det ikke ændrer så meget igen, da vi jo også har set hinanden rigtig meget jo.

Vi glæder os også til at se Jer igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Mettefpigen

Vi flyttede nok sammen efter vi havde været sammen i 4-5 måneder... Haha.. Men havde sovet og næsten levet oppe ved ham fra 2 måned af ca... Han havde/har natarbejde og jeg gik i skole på det tidspunkt så det gik rimelig hurtigt eftersom vi ikk så hinanden særlig meget...

Men der var ikk så meget der forandrede sig andet end at vi skulle "lære" lidt at der var 2 nu, så man kunne ikk altid lige gøre det som man havde lyst til uden lige at skrive til den anden f.eks. Han havde en tendens til at han skulle i byen 3-4 gange om ugen efter arb dvs kl 4 om morgenen og komme hjem mellem kl 10-12 om middagen.. Haha.. Så efter noget tid måtte han lige lære at nu var vi 2 under samme tag

Haha men det skal nok gå  Men lære hurtigt at man er 2 og det dejligste at vågne op med en ved sin side, og nyde nogle aftener på sofaen i hinandens arme og sådan nogle ting!!

Tillykke og held og lykke

Anmeld

14. juni 2011

Lisbeth85

Mettefpigen skriver:

Vi flyttede nok sammen efter vi havde været sammen i 4-5 måneder... Haha.. Men havde sovet og næsten levet oppe ved ham fra 2 måned af ca... Han havde/har natarbejde og jeg gik i skole på det tidspunkt så det gik rimelig hurtigt eftersom vi ikk så hinanden særlig meget...

Men der var ikk så meget der forandrede sig andet end at vi skulle "lære" lidt at der var 2 nu, så man kunne ikk altid lige gøre det som man havde lyst til uden lige at skrive til den anden f.eks. Han havde en tendens til at han skulle i byen 3-4 gange om ugen efter arb dvs kl 4 om morgenen og komme hjem mellem kl 10-12 om middagen.. Haha.. Så efter noget tid måtte han lige lære at nu var vi 2 under samme tag

Haha men det skal nok gå  Men lære hurtigt at man er 2 og det dejligste at vågne op med en ved sin side, og nyde nogle aftener på sofaen i hinandens arme og sådan nogle ting!!

Tillykke og held og lykke

Mange tak for held og lykke Ja, når man bare har været sig selv i flere måneder, så skal man lige lære at bo to sammen igen Han flytter ind i min lejlighed, så håber ikke jeg får for meget ejerfornemmesle Hi hi... vi vil dog lede efter noget andet snart, da denne lejlighed ikke er så praktisk med vores bebs. Trapper og førstesal hænger ikke så godt sammen, selvom det jo godt kan lade sig gøre

Anmeld

14. juni 2011

Sof

Herhjemme er forholdet bare blevet stærkere og bedre i den tid vi har boet sammen. Ja, der har da været nogle små diskussioner som ikke ville have været der hvis vi ikke boede sammen, men dem kommer man jo ikke udenom lige meget hvad 

Jeg kan stadig savne manden afsindigt når han ikke er hjemme, men vi er også gode til at lave ting hver for sig, så vi kan savne hinanden.

F.eks. har han lige været med min papfar i sommerhus i weekenden og se LeMans, så jeg var helt alene hjemme. Det var både hyggeligt og hårdt, men nøj hvor var det godt at få ham hjem og så kan vi jo lige have den næste uges tid hvor vi er ny forelskede igen  

Anmeld

14. juni 2011

Mettefpigen

Lisbeth85 skriver:

Mange tak for held og lykke Ja, når man bare har været sig selv i flere måneder, så skal man lige lære at bo to sammen igen Han flytter ind i min lejlighed, så håber ikke jeg får for meget ejerfornemmesle Hi hi... vi vil dog lede efter noget andet snart, da denne lejlighed ikke er så praktisk med vores bebs. Trapper og førstesal hænger ikke så godt sammen, selvom det jo godt kan lade sig gøre

Jaa det skal man  Haha vi fandt også hurtigt noget andet, men det var simpelthen fordi lejligheden var for lille... Kunne dårligt nok have noget af mine ting i den.. Men det er også en god start  Så får man plads til hinandens ting

Anmeld

14. juni 2011

samantha1986

Lisbeth85 skriver:

Hvordan ændrede jeres forhold sig, da I flyttede sammen? Hvis det da ændrede sig

Min kæreste og jeg flytter sammen så småt i denne måned og fuldt og fast i næste, hvor han ikke har sin lejlighed mere Jeg glæder mig RIGTIG RIGTIG meget til at have ham her hver dag, men jeg er også sikker på, at der er nogle ting som så småt vil ændre sig. Jeg plejer at savne ham meget hver dag, når vi ikke er sammen, og når han flytter ind, ja så vil han jo være her hver dag. Det er bestemt ikke en negativ ting, tværtimod, men håber jeg stadigvæk kan savne ham i hverdagen

Han har en masse aktiviteter i Århus med sit band, så han vil nok være på farten nogle aftener om måneden, hvor man så kan savne og self. også nyde tid til sig selv. Vi har været sammen i 6½ måned cirka, og ja... jeg glæader mig som et bette barn til jul nu

Vi flyttede sammen allerede efter et par måneder. Og inden da havde vi tilbragt rigtig meget tid sammen. Så jeg synes ikke der var nogen ændring.

Her fem år efter så kan jeg savne ham bare han er på job. Og jeg kan til tider stadig føle mig nyforelsket. For ham er er det kærlighed nu. Han føler sig ikke nyforelsket mere men han elsker mig Og han kan også godt savne mig en gang i mellem når han er på job.

Så selv om I flytter sammen er der ingen der siger at I ikke sagtens stadig kan sacne hinanden osv.

Anmeld

14. juni 2011

june1987

der blev ikke ændret meget, andet end at vi bor sammen hverdag, og er nyforelsket hver dag som det var den første dag vi mødtes nu 10 mrd senere

Anmeld

14. juni 2011

2babygirls

Lisbeth85 skriver:

Hvordan ændrede jeres forhold sig, da I flyttede sammen? Hvis det da ændrede sig

Min kæreste og jeg flytter sammen så småt i denne måned og fuldt og fast i næste, hvor han ikke har sin lejlighed mere Jeg glæder mig RIGTIG RIGTIG meget til at have ham her hver dag, men jeg er også sikker på, at der er nogle ting som så småt vil ændre sig. Jeg plejer at savne ham meget hver dag, når vi ikke er sammen, og når han flytter ind, ja så vil han jo være her hver dag. Det er bestemt ikke en negativ ting, tværtimod, men håber jeg stadigvæk kan savne ham i hverdagen

Han har en masse aktiviteter i Århus med sit band, så han vil nok være på farten nogle aftener om måneden, hvor man så kan savne og self. også nyde tid til sig selv. Vi har været sammen i 6½ måned cirka, og ja... jeg glæader mig som et bette barn til jul nu

Vi kendte overhovedet IKKE hinanden da vi flyttede sammen. Vi havde set hinanden meget få gange i de 3 mdr, inden jeg rykkede ind hos ham. Meeeeen jeg SAVNER ham tosse meget når vi ikke er sammen. Jeg flyttede fra det "lyse" sønderjylland til stor kbh, så vi var jo sammen 24/7, som så har gjort at jeg SLET ikke kan undvære ham, og da slet ikke sove uden ham. Puha!!!
Vi har været sammen i 6 år til juli

Anmeld

14. juni 2011

Lisbeth85

Sof skriver:

Herhjemme er forholdet bare blevet stærkere og bedre i den tid vi har boet sammen. Ja, der har da været nogle små diskussioner som ikke ville have været der hvis vi ikke boede sammen, men dem kommer man jo ikke udenom lige meget hvad 

Jeg kan stadig savne manden afsindigt når han ikke er hjemme, men vi er også gode til at lave ting hver for sig, så vi kan savne hinanden.

F.eks. har han lige været med min papfar i sommerhus i weekenden og se LeMans, så jeg var helt alene hjemme. Det var både hyggeligt og hårdt, men nøj hvor var det godt at få ham hjem og så kan vi jo lige have den næste uges tid hvor vi er ny forelskede igen  

Ja, man skal huske at lave ting hver for sig, så man stadig kan savne. Det er især vigtigt for mig, nu hvor jeg har boet selv længe, at man stadig for lidt frihed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.