Hvordan ændrede jeres forhold sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Lisbeth85

Hvordan ændrede jeres forhold sig, da I flyttede sammen? Hvis det da ændrede sig

Min kæreste og jeg flytter sammen så småt i denne måned og fuldt og fast i næste, hvor han ikke har sin lejlighed mere Jeg glæder mig RIGTIG RIGTIG meget til at have ham her hver dag, men jeg er også sikker på, at der er nogle ting som så småt vil ændre sig. Jeg plejer at savne ham meget hver dag, når vi ikke er sammen, og når han flytter ind, ja så vil han jo være her hver dag. Det er bestemt ikke en negativ ting, tværtimod, men håber jeg stadigvæk kan savne ham i hverdagen

Han har en masse aktiviteter i Århus med sit band, så han vil nok være på farten nogle aftener om måneden, hvor man så kan savne og self. også nyde tid til sig selv. Vi har været sammen i 6½ måned cirka, og ja... jeg glæader mig som et bette barn til jul nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

jydeinden

altså nu taler jeg jo på egne vegne ( min kæreste er også herinde) men det var da vildt underligt lige i starten at man var op og ned af hinanden hele tiden, men også vidunderligt ( vi havde været sammen i halvanden år da vi flyttede sammen)

nu må jeg indrømme jeg NYDER at vågne op hver dag og vide der ligger en ved siden af mig som jeg virkeligt elsker, svært at beskrive

Anmeld

13. juni 2011

smølfine

Lisbeth85 skriver:

Hvordan ændrede jeres forhold sig, da I flyttede sammen? Hvis det da ændrede sig

Min kæreste og jeg flytter sammen så småt i denne måned og fuldt og fast i næste, hvor han ikke har sin lejlighed mere Jeg glæder mig RIGTIG RIGTIG meget til at have ham her hver dag, men jeg er også sikker på, at der er nogle ting som så småt vil ændre sig. Jeg plejer at savne ham meget hver dag, når vi ikke er sammen, og når han flytter ind, ja så vil han jo være her hver dag. Det er bestemt ikke en negativ ting, tværtimod, men håber jeg stadigvæk kan savne ham i hverdagen

Han har en masse aktiviteter i Århus med sit band, så han vil nok være på farten nogle aftener om måneden, hvor man så kan savne og self. også nyde tid til sig selv. Vi har været sammen i 6½ måned cirka, og ja... jeg glæader mig som et bette barn til jul nu

Vores forhold er bare blevet stærkere og bedre jo længere tid vi har boet sammen, hvilket vil sige i lidt over 1½ år. Han er den bedste ven og reservefar for mine to børn og min faste klippe og vi lærer hele tiden nye ting ved hinanden. Vi er om muligt endnu mere forelsket nu, end da vi mødte hinanden og glæder mig hver dag til han kommer hjem fra arbejde.

Tillykke med den kommende sammenflytning og held og lykke med det hele, det skal nok blive fantastisk.

Anmeld

13. juni 2011

Ka+Ma=Be

Lisbeth85 skriver:

Jeg synes egentlig ikke, at der var så meget der ændrede sig! Det kom helt naturligt og lige så stille, så det føltes ikke som et stort spring eller noget.

Anmeld

13. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth85 skriver:

Jeg synes kun det blev bedre  Vi er meget tæt knyttede, men giver også plads til tid hver for sig. 

Anmeld

13. juni 2011

Lisbeth85

jydeinden skriver:

altså nu taler jeg jo på egne vegne ( min kæreste er også herinde) men det var da vildt underligt lige i starten at man var op og ned af hinanden hele tiden, men også vidunderligt ( vi havde været sammen i halvanden år da vi flyttede sammen)

nu må jeg indrømme jeg NYDER at vågne op hver dag og vide der ligger en ved siden af mig som jeg virkeligt elsker, svært at beskrive

Årh, det lyder dejligt... jeg glæder mig også til at kigge på ham hver morgen

Anmeld

13. juni 2011

Lisbeth85

smølfine skriver:

Vores forhold er bare blevet stærkere og bedre jo længere tid vi har boet sammen, hvilket vil sige i lidt over 1½ år. Han er den bedste ven og reservefar for mine to børn og min faste klippe og vi lærer hele tiden nye ting ved hinanden. Vi er om muligt endnu mere forelsket nu, end da vi mødte hinanden og glæder mig hver dag til han kommer hjem fra arbejde.

Tillykke med den kommende sammenflytning og held og lykke med det hele, det skal nok blive fantastisk.

Mange tak, men man er vel altid en smule nervøs, inden det hele bliver rigtig fast Er dog ikke i tvivl om, at vi nok skal klare den fint. Vi har jo set hinanden rigtig meget, og har også overnattet en del sammen, men det bliver alligevel noget andet, når vi har fælles base

Anmeld

13. juni 2011

jydeinden

Lisbeth85 skriver:

Årh, det lyder dejligt... jeg glæder mig også til at kigge på ham hver morgen

er det også... selvfølgelig er det ikke rosenrødt, vi kan også have vores diskutioner, og vi er bestemt ikke enige om alt. Men langt hen af vejen så løser man mange af konflikterne man nu får ved at man står ved siden af hinanden, fremfor pr mobil, hvor tingene meget nemt kan misforståes.

Anmeld

13. juni 2011

Lisbeth85

jydeinden skriver:

er det også... selvfølgelig er det ikke rosenrødt, vi kan også have vores diskutioner, og vi er bestemt ikke enige om alt. Men langt hen af vejen så løser man mange af konflikterne man nu får ved at man står ved siden af hinanden, fremfor pr mobil, hvor tingene meget nemt kan misforståes.

Nemlig... han er heldigvis meget (MEGET) nede på jorden, så vi har endnu ikke skændes faktisk? Helt vildt Jeg kører tit op i en spids, men han kan få mig ned med det samme. Skønt med så positiv en fyr. Men self. har han sine holdninger, og de kommer også fint ud, når der er noget Men ja... glæder mig til at være sammen med ham, og have fælles adresse  Uh, glæder mig!

Anmeld

13. juni 2011

GitteC78

De første 5 mdr. af vores forhold boede Jesper i Århus og jeg i Herning. Vi så hinanden kun i weekenderne og ferie, og jeg savnede ham såååå meget og synes det var såååå hårdt at sige på gensyn og vide at der ville gå dage inden man så hinanden igen.... . Men jeg tror at savne en anden person kun er sund, tror måske også ens forhold bliver stærkere. Vi flyttede sammen efter kun 5 mdr. og nu snart 3 år efter har vi Daniel, hus og er gift . Det bedste ved at bo sammen, er at vågne op med den man elsker, være sammen hver dag, og man er ikke alene mere.... Jeg savner stadig Jesper helt vildt meget, når han er på arbejde og glæder mig til han kommer hjem igen, så jeg synes ikke vores forhold har ændret sig mht det.

Det er såå fedt for dig at I flytter sammen. Jeg glæder mig til at se dig, Linus igen og møde Peter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.